Slimda Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Foretrekker faktisk "Ola" fremfor "knightofultimatedoom" Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Go wikipedia Et annuitetslån er et lån som nedbetales med like store terminbeløp, helt til lånet er innfridd. I begynnelsen er avdragsdelen liten, mens rentedelen er stor. Etter hvert som tida går stiger avdragsdelen og rentedelen blir mindre. Terminbeløpet kalles også annuitetsfaktor, eller bare annuitet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nå er jo det navnet vårt vi faktisk heter, da... Joda, men det skader ikke å ha noen fargerike navn her i stedet for Ola, Per, Kai osv.(No offence people! ) Mormora mi heter Alfhild Olga Hilda. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Foretrekker faktisk "Ola" fremfor "knightofultimatedoom" Point, men det finnes mange fine brukernavn her Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Go wikipedia Et annuitetslån er et lån som nedbetales med like store terminbeløp, helt til lånet er innfridd. I begynnelsen er avdragsdelen liten, mens rentedelen er stor. Etter hvert som tida går stiger avdragsdelen og rentedelen blir mindre. Terminbeløpet kalles også annuitetsfaktor, eller bare annuitet. Å, jeg skulle ha sjekka Wikipedia med en gang. Nei, jeg fikk ikke stort ut av det som stod der, og det var derfor jeg spurte her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Men jeg føler ikke at "Egilanso" er ett av de. Det føles liksom så 14ish. Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Annuitet - terminbeløpene, summen du betaler hver termin (en termin kan jo være 6 mndr, ett år, 1 mnd. etc) er alltid like stor. I starten er avdragene små og rentene store. Over tid blir avdragene større og rentene mindre. Altså, det som står på wiki... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Faen.. ikke no jobb enda. Ringt 3 steder, ingenting. Hater slike telefonsamtaler. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Og sitronsaft blir liksom så surt. (hø-hø) Mitt navn er Emil om noen ville vite det. Jeg uttaler det Emiiil. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Pick a nick and stick to it. Men lage middag jeg bye Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mormora mi heter Alfhild Olga Hilda. Farmora mi heter Ingeborg Selma Else. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mormora mi heter Alfhild Olga Hilda. Farmora mi heter Ingeborg Selma Else. Hah! De kunne virkelig velge navna på den tida. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Har du ikke sett Reservoir Dogs Cyph? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Annuitet - terminbeløpene, summen du betaler hver termin (en termin kan jo være 6 mndr, ett år, 1 mnd. etc) er alltid like stor. I starten er avdragene små og rentene store. Over tid blir avdragene større og rentene mindre. Altså, det som står på wiki... AHA, eg skjønar! Men kvifor vert avdragsdelen mindre i byrjinga? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Dette er en av de dagene som går så fort at du glemmer å gå på do Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mormora mi heter Alfhild Olga Hilda. Farmora mi heter Ingeborg Selma Else. Hah! De kunne virkelig velge navna på den tida. Hehe ja. Oldefar het Rudolf Julius tror jeg. Har du ikke sett Reservoir Dogs Cyph? Det er vel en av de mest kjente filmene jeg ikke har sett. Den og Gladiator. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mormora mi heter Alfhild Olga Hilda. Farmora mi heter Ingeborg Selma Else. Hah! De kunne virkelig velge navna på den tida. Bestemora mi heter Bjørg Haldis Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg skal bli rik, rik, rik! Jeg og en kompis har planer om å investere i aksjer. Det hadde jammen vært noe å tjent masse penger på det så tidlig i livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg