Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg slapp muntlig! =D

 

Jeg går i A-klassen, og de som kom opp var B, C og D. ^^ Snakk om flaks.

 

Det kan da umulig være så vanskelig?

Det pleier å gå fort da. Husker Vintermåne/Programvare byttet til Sado-Jon og det ble litt tull, så han fikk byttet tilbake på under en dag (fra da han sa ifra)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Er det egentlig noen mulighet å få krevd et brukernavn? Brukeren Egil, som jeg gjerne vil være, har ikke vært aktiv siden i 2001 og har 0 (null) innlegg. Føler i alle fall at jeg er betraktelig mer aktiv enn den brukeren Egil.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Er det egentlig noen mulighet å få krevd et brukernavn? Brukeren Egil, som jeg gjerne vil være, har ikke vært aktiv siden i 2001 og har 0 (null) innlegg.

Jeg var i samme situasjon med brukernavnet Lars. En PM og 12 timer seinere så var det fikset. Tror det var Simen1 jeg sendte til.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Verdt et forsøk i alle fall =)

 

Takk for at du sa at du skulle skyte meg forresten. Det var det første smilet jeg klarte å få fram etter at jeg fikk det store ballesparket i form av økonomiske årsaker i dag. :wee:

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Jeg slapp muntlig! =D

 

Jeg går i A-klassen, og de som kom opp var B, C og D. ^^ Snakk om flaks.

 

Gratulerer! :)

 

Ang brukernavn, så var det akkurat samme greia med 'Eirik', men gadd aldri prøve å skifte. Blir kanskje å vurdere det...

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Kjedelig om alle skal gå rundt og hete fornavnet sitt da.

 

EDIT: Telefonskrekken er teh shit. Skulle bare ringe arbeidsgiver og spørre om arbeidstid, men tok lang tid før jeg turte å ringe han. Var helt shaky. Men her er jeg, fast jobb og greier. Prøv, Wiki, kanskje du får positivt svar.

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...