Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo luftvernstestsak, eller det er ikke bare det. Dersom det er kjemiske utslipp, skogbrannfare ++ så tuter de i hornet sitt også.

 

Konklusjon: finn ut hvilke dager et land har øvelse, og angrip klokka 12:00. Ingen vil tro det er ekte, og så.. BAM!

 

EDIT: Heh, ringte sånn talemeldingssak.. Noen som hadde lagt inn noe. Men neida, den slemme damen bare "Du har ingen meldinger hade bra." :mad:

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Yay! Da har jeg akkurat funnet ut at med de feriepengene jeg får denne måneden, samt at jeg ikke får lønn, har 1600,- å leve på fram til 12 Juli... Ikke får jeg lov til å ikke ta ferie heller, så jippi....

12. juli er en søndag.

Får du penger på en søndag? :p

 

For øvrig "gleder" jeg meg til den dagen.

Blir 20 da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Samtlige som jobber vet at dersom lønningsdag faller på en helligdag/helg, så kommer lønninga før. Altså lønna skal være på konto innen den 12, altså får jeg lønn Fredagen den 10 Juli.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Shait-vanskelig å få seg jobb nå.. Leverte vel 20 søknader i midten av april, og ikke fått napp et eneste sted. Så det blir ikke noe lønn på meg i det hele tatt ser det ut til.

 

Får selge unna litt eiendeler, så man har litt å leke seg med i sommer :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
egil: We don't do charity here in these parts.

 

Ikke noe jeg regnet med heller. Men i tilfelle noen skulle være på jakt etter bil, så tenkte jeg like så greit å reklamere litt her i samme slengen.

Lenke til kommentar
Skolen hadde lagt opp til at vi skulle være med en av foreldrene våre på jobben idag. Vi hadde fått med oss 7 såørsmål vi skulle ha svar på. Ble ferdig med alt på bussen, så nå sitter jeg og drikker kakao og surfer på nettet.

 

Hehe, har vrimla med småunger på skolen hos oss denne uka, som har vært med mamma og pappa på jobb. Pedo-guttene i klassen har kost seg hvertfall :p

Lenke til kommentar
Samtlige som jobber vet at dersom lønningsdag faller på en helligdag/helg, så kommer lønninga før. Altså lønna skal være på konto innen den 12, altså får jeg lønn Fredagen den 10 Juli.

Jeg vet det Egil. Men du sa ikke noe om det, så måtte bare kommentere x)

Gaah, jeg er blakk frem til 19. -___-"

Lenke til kommentar
Skolen hadde lagt opp til at vi skulle være med en av foreldrene våre på jobben idag. Vi hadde fått med oss 7 såørsmål vi skulle ha svar på. Ble ferdig med alt på bussen, så nå sitter jeg og drikker kakao og surfer på nettet.

 

Hehe, har vrimla med småunger på skolen hos oss denne uka, som har vært med mamma og pappa på jobb. Pedo-guttene i klassen har kost seg hvertfall :p

OMFG, sær skole?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...