Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hi, my name is Vista. Can I crash at your place tonight? Ofc! Noe som har skjedd med lappisen eller? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nei, men jeg fant denne siden: http://itworld.com/offbeat/69032/12-favori...ot-pickup-lines Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Er jeg tard som ikke ser deg på msn nå? Nei. Jeg hadde logget av, var for trøtt. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg liker ananas helt vanlig, men på pizza hører den ikke hjemme. Smaker dritt om jeg skal ordlegge meg etter følelsene. Det samme er med rosiner i boller, smaker hæggl, men vanlig så er rosiner veldig godt. En perfekt pizza består av en god amerikansk feit bunn med sprø ost på kantene, og masse ost og diverse kjøtt. Ikke noe hablahablagrønnsaker og frukter og whatnot. Hehe, jeg er ganske sær i smaken. Never, det der var bare Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg liker ananas helt vanlig, men på pizza hører den ikke hjemme. Smaker dritt om jeg skal ordlegge meg etter følelsene. Det samme er med rosiner i boller, smaker hæggl, men vanlig så er rosiner veldig godt. En perfekt pizza består av en god amerikansk feit bunn med sprø ost på kantene, og masse ost og diverse kjøtt. Ikke noe hablahablagrønnsaker og frukter og whatnot. Hehe, jeg er ganske sær i smaken. Du er nok av typen som peller paprikaen av grandisen eller som mener at en god burger er det samme som kun karbonade og to loffskiver? Forøvrig er jeg svært glad i grønnsaker i matretter. Det gir en vesentlig bedre og mer variert smak enn det kun kjøtt og ost klarer å gi. Når enkelte mennesker hevder at de misliker enkelte grønnsaker og frukt i samsvar med mat, så ok. Men å misslike alt som har med frukt og grønnsaker tyder på at vedkommende har satt seg som mål å være litt sær og spesiell på samme måte som at det blir som en gimmik å mislike grønnsaker fordi man tror at det gir en viss maskulinitet. Men god morgen forresten folkens =) Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nei, men jeg fant denne siden:http://itworld.com/offbeat/69032/12-favori...ot-pickup-lines Så morsomt! Morn forresten, har fremføring tidlig i dag en gang.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hva skal dere gjøre idag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Sitte på jobb, stikke hjem og spise middag, spille FF7...unknown. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Morn morn! Jeg har ingenting å gjøre på jobb idag ^^ Så jeg skal vel bare sitte å surfe og ha "egenopplæring" i programmene vi bruker. Blir nok en lang dag. Etter jobb har jeg egentlig ingen planer. Bi får se hva som dukker opp Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg skal på trening idag. Endelig en dag uten hodepine! første dagen på ca 3 uker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vurderte om jeg skulle spille videre på Half-Life igjen. Kjørte igjennom Portal () i går..merkes at jeg ikke har noen spillpc lengre gitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Vurderte om jeg skulle spille videre på Half-Life igjen. Kjørte igjennom Portal () i går..merkes at jeg ikke har noen spillpc lengre gitt Portal er et elskbart spill. Et av de bedre spillene jeg har spilt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Men Hal Life er jo elsk og . Remi! MSN NAO! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg skal jo selvfølgelig også på trening. Det er jo noe jeg gjør hver dag Blir det samme som å si jeg skal spise mat når jeg kommer hjem ^^ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Her blir det religiøst mangfold for alle pengene Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Med mindre noe annet dukker opp, satser jeg på å få lest ferdig "Eldest" i dag Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Av en anonym forfatter..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg