Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg liker ananas helt vanlig, men på pizza hører den ikke hjemme. Smaker dritt om jeg skal ordlegge meg etter følelsene. Det samme er med rosiner i boller, smaker hæggl, men vanlig så er rosiner veldig godt.

 

En perfekt pizza består av en god amerikansk feit bunn med sprø ost på kantene, og masse ost og diverse kjøtt. Ikke noe hablahablagrønnsaker og frukter og whatnot. Hehe, jeg er ganske sær i smaken.

Never, det der var bare :love:;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Jeg liker ananas helt vanlig, men på pizza hører den ikke hjemme. Smaker dritt om jeg skal ordlegge meg etter følelsene. Det samme er med rosiner i boller, smaker hæggl, men vanlig så er rosiner veldig godt.

 

En perfekt pizza består av en god amerikansk feit bunn med sprø ost på kantene, og masse ost og diverse kjøtt. Ikke noe hablahablagrønnsaker og frukter og whatnot. Hehe, jeg er ganske sær i smaken.

 

Du er nok av typen som peller paprikaen av grandisen eller som mener at en god burger er det samme som kun karbonade og to loffskiver? ;)

Forøvrig er jeg svært glad i grønnsaker i matretter. Det gir en vesentlig bedre og mer variert smak enn det kun kjøtt og ost klarer å gi. Når enkelte mennesker hevder at de misliker enkelte grønnsaker og frukt i samsvar med mat, så ok. Men å misslike alt som har med frukt og grønnsaker tyder på at vedkommende har satt seg som mål å være litt sær og spesiell på samme måte som at det blir som en gimmik å mislike grønnsaker fordi man tror at det gir en viss maskulinitet. ;)

 

Men god morgen forresten folkens =)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vurderte om jeg skulle spille videre på Half-Life igjen. Kjørte igjennom Portal (:love:) i går..merkes at jeg ikke har noen spillpc lengre gitt :p

 

Portal er et elskbart spill.

 

Et av de bedre spillene jeg har spilt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...