Shikaru Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Nei Lars, spørsmålet er hvor mange kilometer raskere i timen flyr en afrikansk svale ift en europeisk svale? Edit. nei nvm. jeg trenger søvn trur jeg Endret 9. juni 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Nei Lars, spørsmålet er hvor mange kilometer raskere i timen flyr en afrikansk svale ift en europeisk svale? Grønn Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Nei Lars, spørsmålet er hvor mange kilometer raskere i timen flyr en afrikansk svale ift en europeisk svale? Nå begynte jeg å tenke på den diskusjonen om mount og speed i wow-tråden. Slå meg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Er du med i Aion-beta? lurer på om det spillet er noe bra.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Er du med i Aion-beta? lurer på om det spillet er noe bra.. Fikk dessverre ikke betakey, men bestevenninnen min gjorde det, så hun kommer til å fortelle meg en del om det. Gleder meg veldig! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Du får fortelle meg om det etterpå, da. Ser veldig..søtt ut. Hm. Mere casual-spill enn WoW kanskje? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Du får fortelle meg om det etterpå, da. Ser veldig..søtt ut. Hm. Mere casual-spill enn WoW kanskje? Mange sier at det er som en klone av WoW, men med bedre grafikk. Selv så tror jeg at man bør danne egne meninger og erfaringer. Det kommer jo også til å utvikle og forbedre seg mye. Endret 9. juni 2009 av Lillium Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, nytter ikke å sammenligne alt med WoW hele tiden. Får se da, previews i blader og netzines er jo grei pekepinn. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hvorfor klatret du på en bom? Spørsmålet bør være hvorfor DU ikke har klatret på noen bom i det siste!? Når man klatrer så mye feil så klatrer man rett til slutt :!: dette var en spøk og ingenting med saken og gjøre. Endret 9. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Den var ekstrem tørr, fluesopp. Type flatbrød-tørr. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Wasa grovt knekkebrød uten pålegg-tørr. Endret 9. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 fargefilter? Mener du polariseringsfilter?Slutt å pirk! NEVAR! Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Videos being watched now "GIANT BABY BOOGERS". Ai... Skal vi se p-oOOHMYWORD what's this? *lukke browser* Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Chill! Jeg har fri i morgen(eller i dag for den saks skyld...) og torsdag+tirsdag neste uke! Weeh! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 NEVAR!Pass deg eller så sletter jeg bildene dine! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 NEVAR!Pass deg eller så sletter jeg bildene dine! Som om du hadde gjort det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Wasa grovt knekkebrød uten pålegg-tørr. Sa klatre-eksperten I GIVE YOU......WASA Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Som om du hadde gjort det. Ok da. Jeg hadde ikke gjort det. Men noe må jeg jo true med. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Har ikke skjønt den klatre-greia di sopp, men det får så være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg