Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Me want new camera-lens!
Join the club. Jeg er bitt av basillen. Nå mangler jeg bare et 25mm pancake, en lys-sterk 50mm eller 35mm, en god zoom, en god macro, blitz, ledning til blitzen, stativ, en ordentlig fisheye, closeup-filter, gråfilter, fargefilter, uv-filter, softboks, fjernutløser og litt småsnadder til så tror jeg at jeg skal ha det jeg trenger.

 

Oooh. Jeg glemte at det hadde vært gøy med en lens-in-a-cap også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Me want new camera-lens!
Join the club. Jeg er bitt av basillen. Nå mangler jeg bare et 25mm pancake, en lys-sterk 50mm eller 35mm, en god zoom, en god macro, blitz, ledning til blitzen, stativ, en ordentlig fisheye, closeup-filter, gråfilter, fargefilter, uv-filter, softboks, fjernutløser og litt småsnadder til så tror jeg at jeg skal ha det jeg trenger.

 

Oooh. Jeg glemte at det hadde vært gøy med en lens-in-a-cap også.

fargefilter? Mener du polariseringsfilter?

 

Er en skikkelig macro jeg sikler etter. Prøve å få solgt det gamle objektivet mitt nå, så det blir noe å handle for :p

Jeg skal ta av i juli/august etter jeg har hatt sommerjobb. :p

Lenke til kommentar

Ja, butikken er blitt ganske mye større, men Jan (den ene av de som jobber der) sa han likte profilen i den gamle bedre, med mye mere sånne dingsebomser og robotbyggesett, nå ser det litt ut som en klesbutikk når man kommer inn. Men de skulle få ut mere av det gamle greiene etterhvert, butikken var jo helt nyåpnet lørdag.

 

Morsomt, på bloggen til butikken posta de dette 23. mai:

 

"Sorry everybody…. we’re closing shop.

Thank you for your support for the past 3 years, we couldn’t do it with out your help.

We all at Neo Tokyo hope to see you again, one day….

 

Takk alle sammen,"

 

Så 25.mai kom denne:

 

"Yes, it is true that we will close. Very true…

 

It was a wonderful 3 years at the Kirkegata 15 location.

You will most likely never see us there again.

It was wonderful meeting all of you there.

These memories we will cherish.

 

But we must close, we must close the shop, for a long long long…10days.

 

10 days, yes 10. Long isn’t it? Not really?

Anyways we will close for 10 days because from 5th of June we will be opening a brand new shop! Thats right!

 

The bigger and better new improved shop will be in the Arkaden Shopping center that you can read more about here>"

 

Evil bastards :) Skremte vettet av faste kunder hehe..

Lenke til kommentar

Er best å snakke engelsk med de to som jobber der, de skjønner ikke nordnorsk noe særlig fant jeg ut :p Også er de japanske tvillinger så jeg ser ikke forskjell på dem..helt lik på håret og skjegg.

 

Jeg sier bare:

cathandblack1.jpg

 

:-3

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ajaj..de drar jo nå i sommer. 17900,- koster det visst. Er jo ikke stort mere enn flybilletten uansett. Begge to virker dritgreie så det er sikkert en kjempetur å være med på. Har prata masse med han ene i butikken om roboter og byggesett. Også får man sikkert 10 ganger mere ut av en tokyo-tur sammen med lokalkjente enn å vimse rundt alene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ajaj..de drar jo nå i sommer. 17900,- koster det visst. Er jo ikke stort mere enn flybilletten uansett. Begge to virker dritgreie så det er sikkert en kjempetur å være med på. Har prata masse med han ene i butikken om roboter og byggesett.

Må nok vente litt lenger jeg, da. Skal jobbe en del i sommer og sånt. Akkurat fått meg ny jobb.

Lenke til kommentar

og da har jeg forresten vært ute på en joggetur, som med hjelp fra gulesider.no fant jeg ut at var på 4.3 km. pluss at jeg trente spensthopping, og noe som kan tilnærme å klatre bortover på en bom. noe som er ganske tungt når det er en ganske lang strekning.

 

var godt å dusje nå ja.

Lenke til kommentar
Hvorfor klatret du på en bom?

fordi det er trening? :p

 

Edit: Forresten jeg og en kompis vimsa rundt i tokyo aleine, men er bare å finne ut via kart og togsystem hvor steder er, så greier du lett å finne alle mulige ting du har lyst på som finnes i tokyo :p

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...