Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Oliven smaker dritt. Ikke prøv.
Funker på pizza.

Gjør det ikke! :p

 

Oliven smaker dritt. Ikke prøv.
Funker på pizza.

Når jeg var på Gran Canaria spiste jeg Pizza med banan. :)

USJ! :sick:

 

Sopp er topp!

Den som er i mot er en idiot!

Da er jeg en idiot. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Da er jeg en idiot. :)
Du er unntaket som bekrefter regelen du. :)

Aaw: :love:

 

USJ! :sick:

BITCH, have you tried it? Jeg sa WAT med en gang jeg og, men siden jeg tørr å smake på ting.. :D yummy

Nei, BITCH! Men jeg er og har alltid vært kresen. Deal with it.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Damn, jeg har så utrolig vondt i hodet nå. Føles ut som om det er en tikkende bombe som venter på å eksplodere.

 

Prøvd paracet eller noe slikt?

 

 

Anyways, jeg tar kveld nå. Jobb i morgen.

Lenke til kommentar

Har du sett den nye Neo-Tokyo butikken på Arkaden, Lillium? Er mere klær der nå, også har de sånne kattepote-hansker lillesøster ville ha med en gang. Var innom dagen etter nyåpninga i helga, de hadde ikke fått plassert ut alt robot-stashet enda, så jeg endte opp med et Neon Genesis Evangelion byggesett til 2000,- :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Har du sett den nye Neo-Tokyo butikken på Arkaden, Lillium? Er mere klær der nå, også har de sånne kattepote-hansker lillesøster ville ha med en gang. Var innom dagen etter nyåpninga i helga, de hadde ikke fått plassert ut alt robot-stashet enda, så jeg endte opp med et Neon Genesis Evangelion byggesett til 2000,- :p

Ja, jeg har vært innom en del ganger, men syntes alltid at det var så trangt og lite. Så godt de endelig utvider butikken! Men også på Arkaden, da? Ser for meg at emo og scene-kidsa kommer til å vanke rundt der 24/7.

 

NGE-byggesett? Nice. De har vel fått inn en god del flere varer nå, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...