Marny Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Slimda, er du slimda, som var sammen med Christina? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Foretrekker potetgull og iskrem. I second. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Man blander ikke saltmat og søtmat. Man har ikke ananas på pizza. Man har ikke syltetøy til kjøttkakene. Man spiser ikke pølse i vaffel. Pølse i vaffel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Oliven smaker dritt. Ikke prøv.Funker på pizza. Gjør det ikke! Oliven smaker dritt. Ikke prøv.Funker på pizza. Når jeg var på Gran Canaria spiste jeg Pizza med banan. USJ! Sopp er topp!Den som er i mot er en idiot! Da er jeg en idiot. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg er glad i saltmat + søtmat. Ananas på pizza, spekeskinke og melon eller rømmegrøt, you name it. Og pommes frites og milkshake, såklart. Natta, småtroll! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Da er jeg en idiot. Du er unntaket som bekrefter regelen du. Natta, HB. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 USJ! BITCH, have you tried it? Jeg sa WAT med en gang jeg og, men siden jeg tørr å smake på ting.. yummy Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Damn, jeg har så utrolig vondt i hodet nå. Føles ut som om det er en tikkende bombe som venter på å eksplodere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Da er jeg en idiot. Du er unntaket som bekrefter regelen du. Aaw: USJ! BITCH, have you tried it? Jeg sa WAT med en gang jeg og, men siden jeg tørr å smake på ting.. yummy Nei, BITCH! Men jeg er og har alltid vært kresen. Deal with it. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Damn, jeg har så utrolig vondt i hodet nå. Føles ut som om det er en tikkende bombe som venter på å eksplodere. Prøvd paracet eller noe slikt? Anyways, jeg tar kveld nå. Jobb i morgen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Tar en stund før sånt virker. =/ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Da stikker jeg også! Natta! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Lurer virkelig på om jeg er avhengig av musikk. Ble sittendes å høre i hele går natt så jeg fikk minimalt med søvn. Så og si umulig å slå av. Ugh. "The Force" hadde vært en fin egenskap. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Natta til de som legger seg. Lillium: Prøv 100mg Dolcontin. Det tar ikke så lang tid før funker. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er forresten mulig det er litt overkill. Hvertfall på ei så lita jente som deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Aww.. Du slutter 19. du også Lillium? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Aww.. Du slutter 19. du også Lillium? Er jeg tard som ikke ser deg på msn nå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Har du sett den nye Neo-Tokyo butikken på Arkaden, Lillium? Er mere klær der nå, også har de sånne kattepote-hansker lillesøster ville ha med en gang. Var innom dagen etter nyåpninga i helga, de hadde ikke fått plassert ut alt robot-stashet enda, så jeg endte opp med et Neon Genesis Evangelion byggesett til 2000,- Endret 9. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Har du sett den nye Neo-Tokyo butikken på Arkaden, Lillium? Er mere klær der nå, også har de sånne kattepote-hansker lillesøster ville ha med en gang. Var innom dagen etter nyåpninga i helga, de hadde ikke fått plassert ut alt robot-stashet enda, så jeg endte opp med et Neon Genesis Evangelion byggesett til 2000,- Ja, jeg har vært innom en del ganger, men syntes alltid at det var så trangt og lite. Så godt de endelig utvider butikken! Men også på Arkaden, da? Ser for meg at emo og scene-kidsa kommer til å vanke rundt der 24/7. NGE-byggesett? Nice. De har vel fått inn en god del flere varer nå, tenker jeg. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Me want new camera-lens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg