Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

En perfekt pizza består av en god amerikansk feit bunn med sprø ost på kantene, og masse ost og diverse kjøtt. Ikke noe hablahablagrønnsaker og frukter og whatnot. Hehe, jeg er ganske sær i smaken.

En perfekt pizza består av en tynn, litt tørr, italiensk bunn, et tynt lag tomatskiver og løk, noen skiver parmaskinke og en god dæsj chorizo. Toppes med oliven og en blanding av mozzarella og jarlsberg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man blander ikke saltmat og søtmat. Man har ikke ananas på pizza. Man har ikke syltetøy til kjøttkakene. Man spiser ikke pølse i vaffel.
Rømmegrøt og spekeskinke?

Det paser jo helt perfekt sammen. Ikke glem flattbrød.

 

Nok et kremeksempel, Lars. For ikke å snakke om melon med skinkegreier. Typisk konfirmasjon. Ugh!

Nå tror jeg Lars mente at skinke og rømmegrøt passer sammen da.

Lenke til kommentar
Man spiser ikke pølse i vaffel.

Anbefaler deg å ta en tur sørøst for Oslo. Pølse i Vaffel spises veldig ofte borti der.

 

*edit*

 

Og tyttebær til kjøttkaker er urnorsk. Foreldrene mine har spist det så lenge jeg kan huske.

Endret av Slimda
Lenke til kommentar
Man spiser ikke pølse i vaffel.

Anbefaler deg å ta en tur sørøst for Oslo. Pølse i Vaffel spises veldig ofte borti der.

Finnes noen som spiser det på jobb også. Jeg smakte selv en gang, og det var ikke fornøyelig.

 

Pommes frites i milkshake, derimot. Det er himmelsk! Dobbeltmoralen lenge leve. :fun:

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...