Zlatzman Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 En perfekt pizza består av en god amerikansk feit bunn med sprø ost på kantene, og masse ost og diverse kjøtt. Ikke noe hablahablagrønnsaker og frukter og whatnot. Hehe, jeg er ganske sær i smaken. En perfekt pizza består av en tynn, litt tørr, italiensk bunn, et tynt lag tomatskiver og løk, noen skiver parmaskinke og en god dæsj chorizo. Toppes med oliven og en blanding av mozzarella og jarlsberg. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Man blander ikke saltmat og søtmat. Man har ikke ananas på pizza. Man har ikke syltetøy til kjøttkakene. Man spiser ikke pølse i vaffel. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Man blander ikke saltmat og søtmat. Man har ikke ananas på pizza. Man har ikke syltetøy til kjøttkakene. Man spiser ikke pølse i vaffel. Men man har jo tyttebær til kjøttkaker og potet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Man blander ikke saltmat og søtmat. Man har ikke ananas på pizza. Man har ikke syltetøy til kjøttkakene. Man spiser ikke pølse i vaffel.Rømmegrøt og spekeskinke? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Nok et kremeksempel, Lars. For ikke å snakke om melon med skinkegreier. Typisk konfirmasjon. Ugh! Endret 9. juni 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Man blander ikke saltmat og søtmat. Man har ikke ananas på pizza. Man har ikke syltetøy til kjøttkakene. Man spiser ikke pølse i vaffel.Rømmegrøt og spekeskinke? Det paser jo helt perfekt sammen. Ikke glem flattbrød. Nok et kremeksempel, Lars. For ikke å snakke om melon med skinkegreier. Typisk konfirmasjon. Ugh! Nå tror jeg Lars mente at skinke og rømmegrøt passer sammen da. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Man blander ikke saltmat og søtmat. Man har ikke ananas på pizza. Man har ikke syltetøy til kjøttkakene. Man spiser ikke pølse i vaffel. Men man har jo tyttebær til kjøttkaker og potet. Mulig du har det, men ikke jeg. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Man blander ikke saltmat og søtmat. Man har ikke ananas på pizza. Man har ikke syltetøy til kjøttkakene. Man spiser ikke pølse i vaffel. Vi er ganske så like i smaken, vil jeg påstå. Wee. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Nå tror jeg Lars mente at skinke og rømmegrøt passer sammen da.Jupp. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) [quote Mulig du har det, men ikke jeg. Å være eksotisk og ikke minst kreativ i matveien er fantastisk. Endret 9. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Man spiser ikke pølse i vaffel. Anbefaler deg å ta en tur sørøst for Oslo. Pølse i Vaffel spises veldig ofte borti der. *edit* Og tyttebær til kjøttkaker er urnorsk. Foreldrene mine har spist det så lenge jeg kan huske. Endret 9. juni 2009 av Slimda Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 En jeg konfirmerte meg med spiste: loff + nugatti + ost + micro. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Nok et kremeksempel, Lars. For ikke å snakke om melon med skinkegreier. Typisk konfirmasjon. Ugh! Nå tror jeg Lars mente at skinke og rømmegrøt passer sammen da. Det forstod jeg. Jeg kan fortsatt bruke dette som et eksempel på noe jeg ikke passer sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Potetgull + brødskive=godt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Man spiser ikke pølse i vaffel. Anbefaler deg å ta en tur sørøst for Oslo. Pølse i Vaffel spises veldig ofte borti der. Finnes noen som spiser det på jobb også. Jeg smakte selv en gang, og det var ikke fornøyelig. Pommes frites i milkshake, derimot. Det er himmelsk! Dobbeltmoralen lenge leve. Endret 9. juni 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Pølse i vaffel = <3 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Pølse i vaffel er bare tull! Er visst noe som kommer fra Moss, men jeg har ikke merka stort til det annet enn på 17.Mai Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Pommes frites i milkshake, derimot. Det er himmelsk! Dobbeltmoralen lenge leve. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Pommes frites i milkshake, derimot. Det er himmelsk! Dobbeltmoralen lenge leve. Prøv pommes frittes på pistasjis. Funker fjell det også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Foretrekker potetgull og iskrem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg