Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Sjokoladepudding er godt. Jeg kjøpte en til lunsj på bunnpris hin dagen, orket ikke spise den, så jeg la den i sekken og satt den i kjøleskapet hjemme. Så nå har moren min fått det for seg at jeg spiser det daglig eller noe sånt, og nå er det flere slike blå bokser med sjokoladepudding i kjøleskapet hver dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjokoladepudding er en av en av de tingene jeg ikke likte før, men nå liker jeg dem. Andre slike ting er karamellpudding (selv om sjokolade er bedre), h-melk og oliven. Nå lever jeg et nytt og bedre liv.

Kan huske å ikke ha likt oliven en gang jeg også, men nå skjønner jeg ikke hvordan det kan ha hatt seg. Det er jo kjempegodt.

Lenke til kommentar

Jeg liker ananas helt vanlig, men på pizza hører den ikke hjemme. Smaker dritt om jeg skal ordlegge meg etter følelsene. Det samme er med rosiner i boller, smaker hæggl, men vanlig så er rosiner veldig godt.

En perfekt pizza består av en god amerikansk feit bunn med sprø ost på kantene, og masse ost og diverse kjøtt. Ikke noe hablahablagrønnsaker og frukter og whatnot. Hehe, jeg er ganske sær i smaken.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Jeg liker ananas helt vanlig, men på pizza hører den ikke hjemme. Smaker dritt om jeg skal ordlegge meg etter følelsene. Det samme er med rosiner i boller, smaker hæggl, men vanlig så er rosiner veldig godt.

En perfekt pizza består av en god amerikansk feit bunn med sprø ost på kantene, og masse ost og diverse kjøtt. Ikke noe hablahablagrønnsaker og frukter og whatnot. Hehe, jeg er ganske sær i smaken.

Kebabpizza ftw.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...