Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Sjokoladepudding er godt. Jeg kjøpte en til lunsj på bunnpris hin dagen, orket ikke spise den, så jeg la den i sekken og satt den i kjøleskapet hjemme. Så nå har moren min fått det for seg at jeg spiser det daglig eller noe sånt, og nå er det flere slike blå bokser med sjokoladepudding i kjøleskapet hver dag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Nå fikk jeg lyst på sjokoladepudding. Men jeg har selvsagt ikke. Og ikke heter jeg Roar heller. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Og ikke heter jeg Roar heller. Tror du ja! Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Sjokoladepudding er en av en av de tingene jeg ikke likte før, men nå liker jeg dem. Andre slike ting er karamellpudding (selv om sjokolade er bedre), h-melk og oliven. Nå lever jeg et nytt og bedre liv. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Sjokoladepudding er en av en av de tingene jeg ikke likte før, men nå liker jeg dem. Andre slike ting er karamellpudding (selv om sjokolade er bedre), h-melk og oliven. Nå lever jeg et nytt og bedre liv. Kan huske å ikke ha likt oliven en gang jeg også, men nå skjønner jeg ikke hvordan det kan ha hatt seg. Det er jo kjempegodt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg liker ikke oliven og suragurk men jeg har aldri smakt det heller. Oisann. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Oliven smaker dritt. Ikke prøv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Oliven smaker dritt. Ikke prøv.Funker på pizza. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Oliven smaker dritt. Ikke prøv.Funker på pizza. Når jeg var på Gran Canaria spiste jeg Pizza med banan. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Det tviler jeg på funka like bra. Da jeg var liten fant jeg ut at jeg skulle prøve ostesmørbrød med banan på. Det funka ikke. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Det tviler jeg på funka like bra. Da jeg var liten fant jeg ut at jeg skulle prøve ostesmørbrød med banan på. Det funka ikke. Det var kjempegodt! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Ang. møkk på pizza: Hvem i huleste fant på å putta ananas på den? H*n skulle hatt en kule i hodet. Det er FEIL. Feil. FEIL! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Ang. møkk på pizza: Hvem i huleste fant på å putta ananas på den? H*n skulle hatt en kule i hodet. Det er FEIL. Feil. FEIL! Ananas på pizza er vel godt i små doser synes jeg. Det gir et litt mer saftig preg. Pizzalicious. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Alle klager på ananas. Skjønner det ikke. Det er jo godt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg liker ananas helt vanlig, men på pizza hører den ikke hjemme. Smaker dritt om jeg skal ordlegge meg etter følelsene. Det samme er med rosiner i boller, smaker hæggl, men vanlig så er rosiner veldig godt. En perfekt pizza består av en god amerikansk feit bunn med sprø ost på kantene, og masse ost og diverse kjøtt. Ikke noe hablahablagrønnsaker og frukter og whatnot. Hehe, jeg er ganske sær i smaken. Endret 9. juni 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 http://www.dagbladet.no/2009/06/09/kultur/...musikk/6636881/ Skulle FAENMEG ønske jeg var der :( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Alle klager på ananas. Skjønner det ikke. Det er jo godt. Enig! Selv synes jeg Ananas og Sjampingjong (skrivefeil garrantert) er digg på pizza! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Sopp er topp! Den som er i mot er en idiot! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Sopp er topp!Den som er i mot er en idiot! Nystekte kantareller på ferskt brød med salt og pepper er himmelsk. Så ja, jeg er enig. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg liker ananas helt vanlig, men på pizza hører den ikke hjemme. Smaker dritt om jeg skal ordlegge meg etter følelsene. Det samme er med rosiner i boller, smaker hæggl, men vanlig så er rosiner veldig godt. En perfekt pizza består av en god amerikansk feit bunn med sprø ost på kantene, og masse ost og diverse kjøtt. Ikke noe hablahablagrønnsaker og frukter og whatnot. Hehe, jeg er ganske sær i smaken. Kebabpizza ftw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg