L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Tenk om det var sånn at de dro hjem og sjekka om folk gjorde noe når de sykemeldte seg. "Nei, du kan ikke få sykepenger du. Du har jo vaska alle gulvene." Da hadde du vært i trøbbel Unnskyld, meg, men NÅR tror du gulvene her ble sist vasket? Jeg er usikker selv nemlig. Vet det ble tatt ved juletider, men lurer på om jeg tok det ved påsketider også. Ikke så ofte at de hadde kunnet ta meg på den hvertfall. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Lars: Da hadde jeg nok vært i fult arbeid, mister.Det er da du hevder å "ha møtt veggen". Er ikke så lett å teste etter psykiske ting. Jeg dro en sånn en på sesjon. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, virka som et skikkelig slit der du satt hele forberedelseshelgen her inne... Var den kommentaren rettet til meg? En bittelitteliten bump, men nei. Den var til mister åttendeklassing som hadde muntlig i går! Damn. Skulle begynt på jiu jitsu i stedet for karate-jitsu. God darnit. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Tenk om det var sånn at de dro hjem og sjekka om folk gjorde noe når de sykemeldte seg. "Nei, du kan ikke få sykepenger du. Du har jo vaska alle gulvene." Da hadde du vært i trøbbel Unnskyld, meg, men NÅR tror du gulvene her ble sist vasket? Jeg er usikker selv nemlig. Vet det ble tatt ved juletider, men lurer på om jeg tok det ved påsketider også. Ikke så ofte at de hadde kunnet ta meg på den hvertfall. Du har da vaska bra her :ph34: Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 En bittelitteliten bump, men nei. Den var til mister åttendeklassing som hadde muntlig i går! Altså meg, men det håper jeg folk skjønte? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Turbonegerkonsert på Nesodden anyone? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Turboneger har tapt seg. Jeg har gitt opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Turbonegerkonsert på Nesodden anyone? Jeg drar ikke til nesodden, med mindre det er ytterst nødvendig.. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Lamb Of God konsert heller. Bare 480 km fra huset mitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Meg: *ta seg en ol* - Hey, Emiel, want a beer? Emiel: No, it's too early Meg: ... -- 3 min senere -- Emiel: I need a beer! Meg: Uum... Emiel: It's was to early 3 mins ago. Jeg lo Sikkert ikke dere Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Vet ikke hvordan men jeg har klart å få så fullt skrivebord at ikonene har begynt å legge seg oppe på hverandre... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Vet ikke hvordan men jeg har klart å få så fullt skrivebord at ikonene har begynt å legge seg oppe på hverandre... Da vet du hva du må gjøre! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kjøpe større skjerm. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Har ingenting på skrivebordet jeg, bortsett fra én mappe. Orden ftw. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Har ingenting på skrivebordet jeg, bortsett fra én mappe. Orden ftw. fixed Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Da vet du hva du må gjøre! Kjøpe større skjerm. Har vært inne på tanken lars...men er ekko i lommeboka mi når for tia Har ingenting på skrivebordet jeg, bortsett fra én mappe. Orden ftw. Orden hva er det? Lenke til kommentar
HCG Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Nå kommer jeg randomly inn og sier god natt. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Nå kommer jeg randomly inn og sier god natt. Da sier jeg randomly god natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Da sier jeg randomly: Spis sjokoladepuddingen din Roar!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg