Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ehh.. Øhhm.. Jeg tror jeg har et lite forklaringsproblem.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hver gang reklamen kommer forteller instinktene mine meg at intelligensen synker og at hjernen blir ødelagt. Så jeg trykket mute så fort som mulig. +1 Tror jeg vurderte å henge meg under Rybak-hysteriet. "Expect dått kom" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tror jeg vurderte å henge meg under Rybak-hysteriet. "Expect dått kom" EX, PE, KT EXPEKT, DÅTT COM! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Syns de kunne ha kutta ut den jævla telefonsvarer-reklamen. Er jo ikke reklame for noen ting. Eller.. de tjener vel fett hver gang noen ringer.. så.. Like irriterende uansett Endret 9. juni 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 "Where the action is" er den verste reklamen nå. Hun svenske dama klarer ikke å si det omtrent. Hørte ikke hva hun sa før tiende gangen, og da leste jeg det. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tehe, høres ut som hun sier 'The reactionist' Har aldri spotify-vinduet oppe nesten. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg synes egentlig ikke den reklamen er så utrolig irriterende. Ikke jeg heller, er jo et fabelaktivt musikk program, litt reklame må man tåle God kveld foresten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Lars! Er du her? Jeg fikk en ny uke! Nei, men NÅ er jeg her. Så bra. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det føles godt. Kanskje man kan komme seg skikkelig til hektene også. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 En ny uke med hva? Havregrøt til frokost? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Enda en uke på vannvogna med andre ord? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tenk om det var sånn at de dro hjem og sjekka om folk gjorde noe når de sykemeldte seg. "Nei, du kan ikke få sykepenger du. Du har jo vaska alle gulvene." Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Mikkel: Var dårlig med vann i helgen, men. Lars: Da hadde jeg nok vært i fult arbeid, mister. Endret 9. juni 2009 av Mimir Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Lars: Da hadde jeg nok vært i fult arbeid, mister.Det er da du hevder å "ha møtt veggen". Er ikke så lett å teste etter psykiske ting. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tenk om det var sånn at de dro hjem og sjekka om folk gjorde noe når de sykemeldte seg. "Nei, du kan ikke få sykepenger du. Du har jo vaska alle gulvene." Da hadde du vært i trøbbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg