Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Jeg elsker herved WheelMan. <3

 

Han sendte meg telefonen i dag, etter at den hadde vært inne på rep.

Og se det elskbare innpakningspapiret jeg så inne i smartpost eska:

post-78434-1244560913_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
WHAT?! sier du at alt du har fortalt meg før, alle gangene du har sagt at du har elsket meg, så har det vært LØGN? måtte det et gavepapir til for å få overbevist deg? :cry:

 

Vi hadde et rent homoerotisk forhold, der vi skulle revlusjonere markedet for rullestolsex..

 

Det visste du vel?

 

 

 

Men etter dette med innpakningspapiret så innser jeg at det ligger ekte følelser bak dette <3

Lenke til kommentar

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Lenke til kommentar

Så genialt. Her satt jeg og tenkte at jeg var skrubbsulten, men vi har ikke noe godt og jeg er så blakk at jeg har sutta på en tube med Freia Pyntegele for å dekke søtbehovet mitt. Og hva skjer? Joda, fattern ringer og spør om jeg har spist og om vi skulle dra på et gatekjøkken. Han betaler. Håper de har sånn fritert "eplekake" der. Dette skal utnyttes. Ekstra stor meny. Og milkshake. Jeg skal ha milkshake inntil.

*synge "my milkshake brings all the boys to the yard"*

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Synes Electric Feel er den beste, den mest hørte sangen min på iTunes ;) Kids og Time to pretend er også bra.

 

Vurderer btw å kjøpe premium-konto i spotify bare for å slippe den helvetes reklamen, selv om det betyr at jeg har tapt for spillet deres.

Jeg nekter å gi etter, jeg. >:/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vurderer btw å kjøpe premium-konto i spotify bare for å slippe den helvetes reklamen, selv om det betyr at jeg har tapt for spillet deres.

 

Jeg synes egentlig ikke den reklamen er så utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...