Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg elsker herved WheelMan. <3 Han sendte meg telefonen i dag, etter at den hadde vært inne på rep. Og se det elskbare innpakningspapiret jeg så inne i smartpost eska: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 WHAT?! sier du at alt du har fortalt meg før, alle gangene du har sagt at du har elsket meg, så har det vært LØGN? måtte det et gavepapir til for å få overbevist deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 WHAT?! sier du at alt du har fortalt meg før, alle gangene du har sagt at du har elsket meg, så har det vært LØGN? måtte det et gavepapir til for å få overbevist deg? Vi hadde et rent homoerotisk forhold, der vi skulle revlusjonere markedet for rullestolsex.. Det visste du vel? Men etter dette med innpakningspapiret så innser jeg at det ligger ekte følelser bak dette <3 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Planer for dagen utover nå:- Mat - Ut på tur med sykkel og mobilkamera - Chille Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Så genialt. Her satt jeg og tenkte at jeg var skrubbsulten, men vi har ikke noe godt og jeg er så blakk at jeg har sutta på en tube med Freia Pyntegele for å dekke søtbehovet mitt. Og hva skjer? Joda, fattern ringer og spør om jeg har spist og om vi skulle dra på et gatekjøkken. Han betaler. Håper de har sånn fritert "eplekake" der. Dette skal utnyttes. Ekstra stor meny. Og milkshake. Jeg skal ha milkshake inntil. *synge "my milkshake brings all the boys to the yard"* Endret 9. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 *synge "my milkshake brings all the doys to the yard"*Elsker den sangen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Lagde min egen milkshake jeg. Med mango. Jeg elsker mango. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) I.. drink..your.. MILKSHAKE! Endret 9. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Lars! Er du her? Jeg fikk en ny uke! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nei, leggetid. Snacks. God natt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 MGMT er litt for fengende. Hvorfor må det være så mange bra remixer og mashups? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 mgmt - kids er kos skate/sommersang for min del. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Synes Electric Feel er den beste, den mest hørte sangen min på iTunes Kids og Time to pretend er også bra. Vurderer btw å kjøpe premium-konto i spotify bare for å slippe den helvetes reklamen, selv om det betyr at jeg har tapt for spillet deres. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 kan du ikke eventuellt bare blokke reklamen? har ikke spotify så aner ikke om det er via en sie, eller om du må ha et eget program. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Synes Electric Feel er den beste, den mest hørte sangen min på iTunes Kids og Time to pretend er også bra. Vurderer btw å kjøpe premium-konto i spotify bare for å slippe den helvetes reklamen, selv om det betyr at jeg har tapt for spillet deres. Jeg nekter å gi etter, jeg. >:/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vurderer btw å kjøpe premium-konto i spotify bare for å slippe den helvetes reklamen, selv om det betyr at jeg har tapt for spillet deres. Jeg synes egentlig ikke den reklamen er så utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hver gang reklamen kommer forteller instinktene mine meg at intelligensen synker og at hjernen blir ødelagt. Så jeg trykket mute så fort som mulig. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vi hadde et rent homoerotisk forhold, der vi skulle revlusjonere markedet for rullestolsex.. Du sa du ikke ville ha det med meg siden du ikke "gikk" den veien. Er det fordi jeg er stygg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg