j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tusen takk! Håper det skjer umiddelbart, så jeg får begynt =) Kos deg med FF7, Egilanso Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Lykke til clvn! It'll go aaawwwrite. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Nå må jeg komme meg ut og ta bilder. Snakkes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg sender forespørsel til en moderator om å banne meg et par dager, så jeg kommer helskinnet gjennom fagprøva mi. Snakkes muligens til helga, om jeg befinner meg hjemme :] Høres ut som en god ide, vurderer å gjøre det samme nå når eksamensgreiene begynner. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Går forbi en lokal badeplass på vei hjem fra skolen, så i gikk jeg og la meg på stupebrettet på vei hjem. Lå meg på rygg og hørte på musikk i solen Så hører jeg et plopp, og kortholderen med alle kortene mine (kredittkort, busskort, bibliotekkort, kort til treningssenteret, big bite-kort, bratt kort, studiekort) har falt i sjøen... Stupte uti og greide å redde dem opp igjen, men vet ikke om de er ødelagt. Noen som har erfaring med dette? Bde visa og busskort fungerte Har ikke sjekket de andre. Så vet vi det.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg sender forespørsel til en moderator om å banne meg et par dager, så jeg kommer helskinnet gjennom fagprøva mi. Snakkes muligens til helga, om jeg befinner meg hjemme :] Høres ut som en god ide, vurderer å gjøre det samme nå når eksamensgreiene begynner. Men det skjer jo ikke noe =/ Jeg er her forsatt, og to klienter skulle vært installert nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Men det skjer jo ikke noe =/ Jeg er her forsatt, og to klienter skulle vært installert nå Derfor gjelder det å ha noen moderatorer på msn. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Lukket nettverk, og nummeret til Heilage ligger ikke på nye mobilen enda. Great. Slimda: Det går ikke... Endret 9. juni 2009 av clvn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Eventuellt ha nok selvkontroll til å faktisk logge av... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Herregud, bare logg av og ikke logg inn da. (jfr. til deppetråden) Endret 9. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Slimda: Det går ikke... Det finnes noe som heter "selvkontroll". Det er dette som stopper en person ifra å, tja, angripe personer i sinne. Eller å spise snop når man er på slankekur. Eller å sitte på nettet når man skulle lest lekser. Get a grip, log off. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Lukket nettverk, og nummeret til Heilage ligger ikke på nye mobilen enda. Great.Jeg sendte ilpostino på deg via MSN jeg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 God dag Itslearning juksing er for lett Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 God dag Itslearning juksing er for lett Må ikke si sånt da vettu! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 God dag, verden er ikke lett som vanlig. Noen andre enn meg som sliter med muntlig eller annet dilldall da? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg sliter med tordenskyer og hodepine om det telles... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 God dag, verden er ikke lett som vanlig.Noen andre enn meg som sliter med muntlig eller annet dilldall da? Endelig ferdig med det slitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg