Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Jeg sender forespørsel til en moderator om å banne meg et par dager, så jeg kommer helskinnet gjennom fagprøva mi. Snakkes muligens til helga, om jeg befinner meg hjemme :]

Høres ut som en god ide, vurderer å gjøre det samme nå når eksamensgreiene begynner.

Lenke til kommentar
Går forbi en lokal badeplass på vei hjem fra skolen, så i gikk jeg og la meg på stupebrettet på vei hjem. Lå meg på rygg og hørte på musikk i solen :)

 

Så hører jeg et plopp, og kortholderen med alle kortene mine (kredittkort, busskort, bibliotekkort, kort til treningssenteret, big bite-kort, bratt kort, studiekort) har falt i sjøen... :( Stupte uti og greide å redde dem opp igjen, men vet ikke om de er ødelagt. Noen som har erfaring med dette?

 

Bde visa og busskort fungerte :D Har ikke sjekket de andre.

Så vet vi det..

Lenke til kommentar
Jeg sender forespørsel til en moderator om å banne meg et par dager, så jeg kommer helskinnet gjennom fagprøva mi. Snakkes muligens til helga, om jeg befinner meg hjemme :]

Høres ut som en god ide, vurderer å gjøre det samme nå når eksamensgreiene begynner.

Men det skjer jo ikke noe =/ Jeg er her forsatt, og to klienter skulle vært installert nå :(

Lenke til kommentar
Slimda: Det går ikke...

Det finnes noe som heter "selvkontroll". Det er dette som stopper en person ifra å, tja, angripe personer i sinne. Eller å spise snop når man er på slankekur. Eller å sitte på nettet når man skulle lest lekser.

 

Get a grip, log off.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...