L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 HAI IM BOB AND I WANT AN APPLE! /troll. Hvad er der dere kvinder krangler om nu? Who knows. Jeg zoner ut når det starter opp igjen med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Da skal jeg på sjekk hos tannlegen. Wish me luck, null hull og hele den greia der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Da skal jeg på sjekk hos tannlegen. Wish me luck, null hull og hele den greia der.Lykke til. Måtte tannlegen din dø av hjertesvikt i det du går ut døra. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Lykke til, og null hull! Nå tenkte jeg helt feil. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hmmm... Hadde vi ikke noen Kongsberg-folk her? Jeg skal tilbringe hele lørdagen i sølvbyen, uten noe å finne på... Endret 9. juni 2009 av Llandari Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg fyrer "Die Hard with a Vengeance" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det har jeg ikke sagt, men her er det jo ikke lov med egne meninger. Da ryker man på hodet ut og blir bedt om å "finne et annet sted å henge" etterfulgt av "pell deg ut av DNFK", kort sagt.@Tøseguri Ok Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hmmm... Hadde vi ikke noen Kongsberg-folk her?Jeg skal tilbringe hele lørdagen i sølvbyen, uten noe å finne på... Var ikke Redhead eller hva det nå var hu het fra sølvbyen? Eller var det Demille? Faen, jeg husker ikek nå, men vet at et par av de "gamle" chicksa var derfra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Planer for dagen: - Hjem og spise middag etter jobb - Penne pasta med posecarbonarasaus og pølsebiter - Spille Final Fantasy VII - Loke litt på internettet - Kanskje se film Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) HAI IM BOB AND I WANT AN APPLE! /troll. Hvad er der dere kvinder krangler om nu? Who knows. Jeg zoner ut når det starter opp igjen med jevne mellomrom. Lars er så glad i meg atte Endret 9. juni 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Mirna er fra Kongsberg, ihvertfall. Planer for dagen:- Hjem og spise middag etter jobb - Penne pasta med posecarbonarasaus og pølsebiter - Spille Final Fantasy VII - Loke litt på internettet - Kanskje se film Det høres ut som en perfekt dag! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Planer for dagen: -Mat -Hjem til clvn -Vente på clvn -Butikk (?) -Mat -Film -Loke litt på internett -Sove Åfaen... Glemte pugge til eksamen som er i morgen Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tiltakskraft = I'M ALL OUT! Kan noen sende meg tiltakskraft og litt vilje, gjerne krydret med litt koffein for å få meg gjennom de neste timene på jobb? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tiltakskraft = I'M ALL OUT! Kan noen sende meg tiltakskraft og litt vilje, gjerne krydret med litt koffein for å få meg gjennom de neste timene på jobb? Beklager, men tiltakskraft viste seg å ikke være TCP/IP-kompatibel og jeg har ikke frimerker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Beklager, men tiltakskraft viste seg å ikke være TCP/IP-kompatibel og jeg har ikke frimerker. Det er egentlig skremmende lite som er TCP/IP kompatibelt når en tenker seg om.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Tilltakskraft ja. Jeg har fagprøve nå, og det eneste jeg har gjort den siste timen er vel å forumhore med dere! I HATE YOU! Før det sov jeg en time med hodet på den 1500 siders feite boka. Fortsatt mener jeg det ikke er noe stress med fagprøva =P Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Er den nakne mannen på bildet i denne nyhetssaken død? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg