Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Det har jeg ikke sagt, men her er det jo ikke lov med egne meninger. Da ryker man på hodet ut og blir bedt om å "finne et annet sted å henge" etterfulgt av "pell deg ut av DNFK", kort sagt.

@Tøseguri

 

Ok

Lenke til kommentar
Hmmm... Hadde vi ikke noen Kongsberg-folk her?

Jeg skal tilbringe hele lørdagen i sølvbyen, uten noe å finne på...

Var ikke Redhead eller hva det nå var hu het fra sølvbyen? Eller var det Demille? Faen, jeg husker ikek nå, men vet at et par av de "gamle" chicksa var derfra.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Planer for dagen:

- Hjem og spise middag etter jobb - Penne pasta med posecarbonarasaus og pølsebiter

- Spille Final Fantasy VII

- Loke litt på internettet

- Kanskje se film

Lenke til kommentar

Mirna er fra Kongsberg, ihvertfall.

 

Planer for dagen:

- Hjem og spise middag etter jobb - Penne pasta med posecarbonarasaus og pølsebiter

- Spille Final Fantasy VII

- Loke litt på internettet

- Kanskje se film

Det høres ut som en perfekt dag! :love:

Lenke til kommentar
Tiltakskraft = I'M ALL OUT!

 

Kan noen sende meg tiltakskraft og litt vilje, gjerne krydret med litt koffein for å få meg gjennom de neste timene på jobb?

Beklager, men tiltakskraft viste seg å ikke være TCP/IP-kompatibel og jeg har ikke frimerker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Beklager, men tiltakskraft viste seg å ikke være TCP/IP-kompatibel og jeg har ikke frimerker.

 

Det er egentlig skremmende lite som er TCP/IP kompatibelt når en tenker seg om..

Lenke til kommentar

Tilltakskraft ja. Jeg har fagprøve nå, og det eneste jeg har gjort den siste timen er vel å forumhore med dere! I HATE YOU! :cry:

 

Før det sov jeg en time med hodet på den 1500 siders feite boka. Fortsatt mener jeg det ikke er noe stress med fagprøva =P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...