Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ididn'tdoit! - Bart Simpson Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Oui oui! A poo poo! alt jeg kan Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 c'est la'vie! Sacre blu'! Knnnnnnniggets! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 god morgen. blei vekki av brodern som har maks lyd på når han spiller bilspill... hver gang han var på lavt gir så rista det i hele rommet mitt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Minner meg om når jeg var liten, og ble vekket av storebroren min som spilte Rage Against the Machine på fullt volum. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Eksamen med fri internettilgang?Stakkars skolesystem... Er muntlig da... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Internett er vel litt lettere å sjekke hva som blir gjort der enn med mobil? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Telefon med wifi + 3G / EDGE + modem-program, need i say more? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Æsj, fant ut at jeg trenger nytt simkort for å få 3G på mobilen. Må fikses så snart lønna kommer. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Telefon med wifi + 3G / EDGE + modem-program, need i say more? Nope Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Opera mini vettu ^^ fyfy @WhiteKnight Btw, noen som vil ønske SF lykke til RLE muntlig da? *føle seg oversett* | Telefon med wifi + 3G / EDGE + modem-program, need i say more? Dakkar som ikke har fast linje nuh ^^ Når returnerer tilgangen? Endret 9. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Lykke til SpecialForce! Dette klarer du! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Takktakk , her koser en seg med religiøst mangfold. Tips? Endret 9. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Lykke til SpecialForce! You can do it! Tips? Gjør ferdig dette her, og ikke tenk mer på religiøst mangfold Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Telefon med wifi + 3G / EDGE + modem-program, need i say more? Dakkar som ikke har fast linje nuh ^^ Når returnerer tilgangen? Jeg tenkte mer ift. prøver o.l. - da kan telefonen ligge i skapet utenfor og jeg har fortsatt nett I dag Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) ADHOC??? Bra at du får det kjapt, men du er vel kanskje ett av de beste eksemplene på internettavhengig Du får jo ikke en gang gjort jobben din som skribent uten ^^ Btw, wheely.. La deg til på min gamle mail da ebuddy er lite snill mot @live adressen min.. Endret 9. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) ADHOC??? Bra at du får det kjapt, men du er vel kanskje ett av de beste eksemplene på internettavhengig Du får jo ikke en gang gjort jobben din som skribent uten ^^ Btw, wheely.. La deg til på min gamle mail da ebuddy er lite snill mot @live adressen min.. Jeg leste en tråd her om dagen, hvor det ble tatt opp avhengighet ift. stepmania - der kom det en og sa at personen ville få en depressiv periode dersom han ga opp avhengigheten. Faen, han har rett - jeg var helt nedfor i går uten nett. Sånn seriøst nedfor liksom Btw, la deg til. Endret 9. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Faen, han har rett - jeg var helt nedfor i går uten nett. Sånn seriøst nedfor liksom Seriøst? Selv jeg klarer meg en dag eller to uten nett.. Og jeg er avhengig. Dog, skal jeg klare meg en dag eller to uten nett avhenger det av at jeg finner noe morsomt å se på TV, eller har masse usette filmer og serier på maskina. Eller at jeg har bedre ting å gjøre. (Som om det finnes) Endret 9. juni 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg