WheelMan Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Natta, jeg køyer nå Sov godt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 ITS A BOMB! IT'S A STRAPON! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kjemieksamen... Har hatt første del, forsøket, og nå venter jeg på å komme inn og ha frdrag og slikt. Får ikke snakke om kjemi med noen, selv om jeg får lov til å sitte på pc-en... Merkelig. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Takk, takk. Skal ikke inn før halv 1 ca, da... Lenke til kommentar
StudioARE Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 GIEF FOOD!!!! jaja.. er baaar en halvtime til mat for meg da.. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 OMG! Forpulte fylkesmann! Hvad sker? Vel. Han vil at vi skal gjøre ting på hans måte, hvilket blir feil! >_< Vi holder på å levere ut nye lærerpc'er. Og får å få en ny, må man selvfølgelig levere den gamle. Gjør man det skal man også ha en kvittering på at du har levert slik at det blir enklere for oss å holde styr på hvem som har levert og ikke. MEN, så vil denne idioten at vi skal fjerne knytningen på pc'en før vi skal ordne resten, hvilket gjør at det å printe ut en kvittering er 100% umulig! Pokkers idiot! Jeg er sulten og trøtt. I tillegg så er dette rommet jeg sitter på befengt med lyder utenifra med boring og hamring av byggerasshøla utenfor. Jeg har drittvondt i huet, jeg er alene i dag ettersom min kollega er sjuk (Probin btw) Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Wee, slapp muntlig i dag også og får dermed hele helga på meg! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hm, vi må skru av mobilen når vi sitter her, men internett er fullt lovlig... Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 God mårran folk1s! Jeg er hjemme fra skolen i dag, brygger på en ørebetennelse og har en stemme som høres ut som en voldtatt elg. Lite gøy Hva gjør folket på? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Høres kos ut Ghraag My flytte til nord-Trønderlag vettu. Her funker faktisk IT-ordningene fjell God mårran folk1s! Jeg er hjemme fra skolen i dag, brygger på en ørebetennelse og har en stemme som høres ut som en voldtatt elg. Lite gøy Hva gjør folket på? Var det DU som voldtok elgen i natt !? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hm, vi må skru av mobilen når vi sitter her, men internett er fullt lovlig... Eksamen med fri internettilgang? Stakkars skolesystem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg