Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bedre at man er hjemme til man er frisk enn å tvinge seg selv på jobb og så fungere suboptimalt i en lengre periode og bruke lenger tid på å bli frisk spør du meg. Du får snakke med legen din og håpe at han er av den snille typen. Sist jeg måtte be om sykemelding så var jeg sikker på at han kom bare til å skrive så kort som han absolutt mente var ytterst nødvendig. Men neida. Når jeg la frem saken så var det bare sånn "Hvor lenge vil du at jeg skal skrive?"

"Ehm... Til onsdag kanskje?", kom det spakt fra meg. Når man får den servert så følte jeg liksom ikke for å utnytte godviljen heller.

Lenke til kommentar
FUCK! Min stefar ble sinnt fordi jeg hadde kjøpt brus... også på en mandag! så han kom inn her nå å hellte hele shiten på senga mi. FLOTT!

Jeg hater han...

Herregud for en kødd!

Det der har jeg ikke akkurat opplevd før..

Skjønner godt at du ikke liker han noe særlig hvis han hisser seg opp for småting. Tror jeg hadde blitt ordentlig forbanna om noe sånt skjedde.

Å det som gjør saken enda værra... han dro ut på kjøre tur å hadde kjøpt egen cola... til bare seg!

Blir så irritert på den mannen at jeg på bite tennene sammen for å ikke drepe han hver gang jeg ser han .

Lenke til kommentar
Det er bedre at man er hjemme til man er frisk enn å tvinge seg selv på jobb og så fungere suboptimalt i en lengre periode og bruke lenger tid på å bli frisk spør du meg. Du får snakke med legen din og håpe at han er av den snille typen. Sist jeg måtte be om sykemelding så var jeg sikker på at han kom bare til å skrive så kort som han absolutt mente var ytterst nødvendig. Men neida. Når jeg la frem saken så var det bare sånn "Hvor lenge vil du at jeg skal skrive?"

"Ehm... Til onsdag kanskje?", kom det spakt fra meg. Når man får den servert så følte jeg liksom ikke for å utnytte godviljen heller.

 

Legen min er dessverre ganske streng; så ser meg nødt til å smøre på i gode lag.

Lenke til kommentar

Do want indeed ;)

 

 

@Flabba

Smell ei bøtte kaldt vann over fyren og si "DIN JÆVLA EGOISTISKE MØKKAMANN!" "HVORDAN KLARER DU Å SE DEG I SPEILET HVER JÆVLA DAG!"

 

Etterpå er alt :thumbs:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

neida...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Ja?

 

Hvordan gikk fagprøvetingen?

Egentlig bare en "hai!", i guess. Men det er kos å se du hopper innom kaféen!

 

Tja, dette er dag to av fem totalt, men tror det skal gå helt fint :)

 

Og der var Ane óg. jeg vekka ikke snuskegodtegompeglompegutten din på morran i dag, så får håpe han klarte å stå opp for egen maskin =P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...