Tunky Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg hører på Nightwish, for første gang på lenge. Deilig musikk i grunnen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Lite. Slukker sorgene i Bonaqua med sitronsmak. Endret 9. juni 2009 av Mimir Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Alt for lite i grunn. Her går det i Cola. Jeg er usunn. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 ah, vi snakker drikke. her går det i melk. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg orker ikke tanken på noe annet enn vann etter en helg med alkohol to dager på rad. Min sarte kropp er ikke vant til slikt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg orker ikke tanken på noe annet enn vann etter en helg med alkohol to dager på rad. Min sarte kropp er ikke vant til slikt.Du hadde bare hatt godt av et par shoter med tequila nå. Gjerne den billige varianten. Blandet med Tab X-tra. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Du hadde fint blitt med på en runde til med Minttu og Tyrker, Mimir Jeg burde sovet for lengst, skal opp om få timer. Men jeg dedikerer tiden min til å se etter ny leilighet på finn.no Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Lars: Åh, fy faen. clvn: Jeg er noe svak for han tyrkiske, ja. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 gah, jeg har nettop sykla fra byen og hjem i full speed. tok en halvtimes tid, hater å ikke ha lappen. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har ikke bil for tiden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kanskje du burde lært å kjøre før du skaffet deg bil? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 clvn: Jeg er noe svak for han tyrkiske, ja. Ja, han er heit. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kanskje du burde lært å kjøre før du skaffet deg bil? Kunne kanskje vært en idé. Skal til legen i morgen. Håper jeg blir sykemeldt ut uken. Har vært herlig med sykemelding. clvn: Jeg er noe svak for han tyrkiske, ja. Ja, han er heit. En klar favoritt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kunne kanskje vært en idé. Skal til legen i morgen. Håper jeg blir sykemeldt ut uken. Har vært herlig med sykemelding.Da ønsker jeg deg en mild til moderat forstuing eller strekt muskel eller noe. Ikke nok til at du får noe permanente problemer, men nok til at du får fri noen dager. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Sliter med litt nakke og rygg. Sykemeldt siden torsdag. Klarer nok å karre meg på jobb, men hadde vært godt med en uke hjemme. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Sånn går det når man leker Horatio Caine, Mimir. YEEAAAAAAAHHH! Greit, nå sover jeg. Natta. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 FUCK! Min stefar ble sinnt fordi jeg hadde kjøpt brus... også på en mandag! så han kom inn her nå å hellte hele shiten på senga mi. FLOTT! Jeg hater han... Herregud for en kødd! Det der har jeg ikke akkurat opplevd før.. Skjønner godt at du ikke liker han noe særlig hvis han hisser seg opp for småting. Tror jeg hadde blitt ordentlig forbanna om noe sånt skjedde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg