Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Men som jeg allerede ettertrykkelig har påpekt så er ikke karakterer en like god indikator som folk tidligere har trodd, for det er mye annet som teller inn på en standpunktskarakter enn hvor flink man er i faget.

Jepp. :) Hvis man ikke klarer å formidle, så er jo ikke det noe bedre heller. Selv er jeg bare glad for å oppleve en ny renessanse. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

æsj, eg hatar alle lærare, hadde det ikkje vore for dei lærarene eg har så hadde eg hatt mykje betre karakterar, dei er heilt inkompetente og les ikkje ein gong det eg skriv som innhold f.eks . berre "du må rett feilan dine balbaabla karakter 1 :)" fuck ass!! eg vert så forbanna eg har ikkje hatt ein kompeten lærar

Lenke til kommentar
Jepp. :) Hvis man ikke klarer å formidle, så er jo ikke det noe bedre heller. Selv er jeg bare glad for å oppleve en ny renessanse. :D
Det er bra. :D

Jeg blir rent glad på dine vegne her. :]

ehh nei?? eg har mange syn på lærarar eg er mykje smartare enn du trur veit du ;) ;)
Der har du det. Du er smart, jeg er usmart. Jeg glemmer det hele tiden!
Lenke til kommentar

den norske skulen: eg meiner den norske skulen er alt for god, og eg vert så jævlig forbanna på folk som sitt og klaar på skulen: "ohh det ej så stygt hæj!! jej vil at staten skal bruke hundre milliarder på å pusse den opp" :mad: folk tenkjer ikkje ein gong på at me har det jablig bra her i noreg!!!!

Lenke til kommentar
Det er bra. :D

Jeg blir rent glad på dine vegne her. :]

Takk for det! :) Det er så deilig at ting går litt sånn man har tenkt seg for en gang skyld og trives. ;)

Lenke til kommentar

clvn: hva er det du jobber med? Glemte å spørre om det i går før jeg var ferdig på jobb.

Faen så irriterende, jeg får ikke FF til å fungere på denne maskinen lengre. Fungerte jo helt perfect i går mens nå nekter han å finne noe nettverk *sukk*

Drit IE. Brenn!

Lenke til kommentar
den norske skulen: eg meiner den norske skulen er alt for god, og eg vert så jævlig forbanna på folk som sitt og klaar på skulen: "ohh det ej så stygt hæj!! jej vil at staten skal bruke hundre milliarder på å pusse den opp" :mad: folk tenkjer ikkje ein gong på at me har det jablig bra her i noreg!!!!

Ja, vi har det jablig bra her. Vi burde heller gi bort pengene til de stakkars barna i Finland som får alt for bra karakterer, sånn at de også blir usmarte?!?!?!

edit: b-real: Jeg, som utrolig mange andre på forumet, jobber som IKT-lærling :p

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Det at noen får en 3'er første året på vgs i matte, trenger ikke nødvendigvis å bety at det er et dårlig læreremne.

Det er ikke første året på vgs det er snakk om, det er standpunktkarakterer. Jeg bare referer til inntakskravet på lærerhøyskolen slik det var da de orienterte oss. Jeg var ikke videre imponert over kravene de stilte, men dersom lærerhøyskolen virker, slik at de fremtidige lærerne kan skrive norsk, huge success.

Og hvorfor trekker dere frem matte hele tiden? ¯\(º_o)/¯ Det er norsksituasjonen det står dårlig til med.

Lenke til kommentar

Ja, vi har det jablig bra her. Vi burde heller gi bort pengene til de stakkars barna i Finland som får alt for bra karakterer, sånn at de også blir usmarte?!?!?!

høyr her: folk som ikkje får gode karakterar ,det har faen ikkje noke med skulebygget og gjere!!! det har med ein sjølve og gjere (og i mitt tillfelle, lærarane som berre gjer meg dårlege karakterar fordi dei ikkje lik meg)!

Viss for eksempel det er kaldt i eit klasserom så klagar og klagar og klagar folk "åhhh det ej så kaldt!! buhuu!!! vi må kjøpe varmeannlegg til ett paj millionej", så får de varmeannlegg til mange millioner, som kunne blitt brukt på mye MYe nyttigere ting!! og grunen til at de er så "gode" i finland, er fordi de jukser på de prøvene de tar der, de pluker bare ut alle nerdene til å ta den testen som tester hvor god skolene er, og i norge bare hiver de inn alle tilfeldige elever på prøven og ingen gidder å ta det seriøst siden det bare skal teste nioe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...