Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FUCK! Min stefar ble sinnt fordi jeg hadde kjøpt brus... også på en mandag! så han kom inn her nå å hellte hele shiten på senga mi. FLOTT!

Jeg hater han...

Hva faen? Hadde det hendt meg da jeg var på din alder så hadde han antagalig fått flaska smelt rett inn i kjeften.

 

Hadde det skjedd meg nå så hadde jeg gått rett ut og kjøpt en 1,5liter med brus og helt utover senga, sofaen og litt her og der.

Lenke til kommentar
FUCK! Min stefar ble sinnt fordi jeg hadde kjøpt brus... også på en mandag! så han kom inn her nå å hellte hele shiten på senga mi. FLOTT!

Jeg hater han...

Hva faen? Hadde det hendt meg da jeg var på din alder så hadde han antagalig fått flaska smelt rett inn i kjeften.

 

Hadde det skjedd meg nå så hadde jeg gått rett ut og kjøpt en 1,5liter med brus og helt utover senga, sofaen og litt her og der.

det som er, er at når han blir sånn bare skrikkjefter vi fram og tilbake en stund helt til han går... også når han er på jobb i morgen... tar jeg igjen.

Lenke til kommentar
det som er, er at når han blir sånn bare skrikkjefter vi fram og tilbake en stund helt til han går... også når han er på jobb i morgen... tar jeg igjen.

Ja, gjør det. Ingen har rett til å være så drittsekk mot noen.

må bare finne en bra nok ting å gjøre tilbake:P

Lenke til kommentar

Finn det sterkeste chillipepperet du får tak i. Type sånn du må bestille fra Australia elns. Så er du snill og vasker undertøyet hans. Mens dette koser seg i tørketrommelen så tilsetter du en god dose chillipulver.

*klekke ut hevn for flabba*

Lenke til kommentar
Synes jeg leser vg.no på onsdag eller torsdag.

"20 år gammel kvinne siktet for gassdrap. Siktede beskrives som mentalt ustabil og skal i følge kilder i politiet bl.a. ha urinert på offerets hodepute før ugjerningen."

Haha, ja. På grunn av en flaske med brus.

Lenke til kommentar
Synes jeg leser vg.no på onsdag eller torsdag.

"20 år gammel kvinne siktet for gassdrap. Siktede beskrives som mentalt ustabil og skal i følge kilder i politiet bl.a. ha urinert på offerets hodepute før ugjerningen."

Haha, ja. På grunn av en flaske med brus.

hahaha... hadde tatt seg ut:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...