Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 !!! Nå legger jeg meg snart jeg også, i protest mot quotingen deres. Så synd for deg da Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Legge seg, megge seg. Kjedelig! Hadde det ikke vært for at jeg har eksamen på onsdag (til fredag) skulle jeg gjerne ha døgnet : < Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 !!! Nå legger jeg meg snart jeg også, i protest mot quotingen deres. Så sur du er da. (Han heter Sitronsaft, gerrit? Haha, meg altså.) Haha, vittig! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 !!! Nå legger jeg meg snart jeg også, i protest mot quotingen deres. Så sur du er da. (Han heter Sitronsaft, gerrit? Haha, meg altså.) Haha, vittig! Sier vittigheten selv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 !!! Nå legger jeg meg snart jeg også, i protest mot quotingen deres. Så sur du er da. (Han heter Sitronsaft, gerrit? Haha, meg altså.) Haha, vittig! Sier vittigheten selv! *SCANNING FOR SARCASM* Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Da gikk jeg å la meg. Good night Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Da gikk jeg å la meg. Good night God natt Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ønf, sove seg. Er så kjedeliiiiig og bortkastet tid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg liker søvn. Det er deilig, og langt fra bortkastet. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) !!! Nå legger jeg meg snart jeg også, i protest mot quotingen deres. Så sur du er da. (Han heter Sitronsaft, gerrit? Haha, meg altså.) Haha, vittig! Sier vittigheten selv! *SCANNING FOR SARCASM* *NOT FOUND* Planta litt sarkasme i dette innlegget, så jeg var sarkastisk da jeg sa at du ikke fant noe sarkasme da du søkte etter sarkasme i det forrige sarkastiske innlegget. Neida.. Var visst sarkastisk om at jeg var sarkastisk da jeg sa at du ikke fant noe sarkasme da du søkte etter sarkasme i det forrige sarkastiske innlegget. Så nei, jeg var ikke sarkastisk. Endret 8. juni 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Det er jo ikke deilig å sove. Man er vel på et bevissthetnivå som er ute av stand til å tenke. Komforten ved å ligge horisontalt posisjonert med øynene igjen derimot, det er deilig. Og langt fra bortkastet. Men å ikke være tilstede er ganske kjedelig, og bortkastet. Myth BUSTED! Endret 8. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis det er noen her som eier den bilen som står og piper på Bjølsen, KAN DERE SKRU AV ALARMEN??? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 *NOT FOUND* Planta litt sarkasme i dette innlegget, så jeg var sarkastisk da jeg sa at du ikke fant noe sarkasme da du søkte etter sarkasme i det forrige sarkastiske innlegget. Neida.. Var visst sarkastisk om at jeg var sarkastisk da jeg sa at du ikke fant noe sarkasme da du søkte etter sarkasme i det forrige sarkastiske innlegget. Så nei, jeg var ikke sarkastisk. Hehe, sarkasme ? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg hater det øyeblikket der jeg akkurat er i ferd med å sovne. Det rykker i hele kroppen og det føles ut som om man faller og faller ned i det bunnløse mørket. Dessuten har man lett for å lage ufrivillige lyder. e_e Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 !!! Nå legger jeg meg snart jeg også, i protest mot quotingen deres. Så sur du er da. (Han heter Sitronsaft, gerrit? Haha, meg altså.) Haha, vittig! Sier vittigheten selv! *SCANNING FOR SARCASM* *NOT FOUND* Planta litt sarkasme i dette innlegget, så jeg var sarkastisk da jeg sa at du ikke fant noe sarkasme da du søkte etter sarkasme i det forrige sarkastiske innlegget. Neida.. Var visst sarkastisk om at jeg var sarkastisk da jeg sa at du ikke fant noe sarkasme da du søkte etter sarkasme i det forrige sarkastiske innlegget. Så nei, jeg var ikke sarkastisk. Hurra! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis det er noen her som eier den bilen som står og piper på Bjølsen, KAN DERE SKRU AV ALARMEN???Hvor er Bjølsen? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis det er noen her som eier den bilen som står og piper på Bjølsen, KAN DERE SKRU AV ALARMEN???Hvor er Bjølsen? http://maps.google.com/maps?f=q&source...038452&z=15 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Gi dere med den jævla quotingen, da? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bjølsen hospital? Har hørt det navnet før. God natt alle forumkidz. Sov høyt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Je, det er det vi kaller den bygningen jeg bor i faktisk. Det finnes ikke noe egentlig bjølsen hospital, men det ble gitt ut et album med den tittelen for sånn ti år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg