Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Ingen sommer uten! Jo det blir det. Forøvrig synes jeg det blir en vesentlig bedre sommer uten. Det er blitt nærmest en gimmik å elske Pacifig Blue. Det er og blir en dårlig serie hvor kun fotgjengere løper raskere enn biler (ref: Samtlige scener hvor sykkelpolitiet jakter løpende mennesker som de nesten aldri får tatt igjen, mens bilister og mc-ere må opp i 5 gir for å så bli syklet igjen). Å være ute en sommerkveld og finne på noe blir et iritasjonsmoment når folk plutselig skal skynde seg hjem for å få sett den driten der som var bra en gang på 90-tallet. Endret 8. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvorfor tviler du paa det da? Er det vanskelig å forstaa kanskje at du kanskje haar en viss andeel på forsikringen? Taa deg saammen, maann. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Beklager, men jeg har ikke helt oversikten over hva som sendes på nederlandsk tv Tviler paa at jeg faar inn TV2 Zebra her. Finnes det ikke sånne reise-paraboler? Tviler paa at de rekker saa langt. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ingen sommer uten! Jo det blir det. Forøvrig synes jeg det blir en vesentlig bedre sommer uten. Det er blitt nærmest en gimmik å elske Pacifig Blue. Det er og blir en dårlig serie hvor kun fotgjengere løper raskere enn biler (ref: Samtlige scener hvor sykkelpolitiet jakter løpende mennesker som de nesten aldri får tatt igjen, mens bilister og mc-ere må opp i 5 gir for å så bli syklet igjen). Å være ute en sommerkveld og finne på noe blir et iritasjonsmoment når folk plutselig skal skynde seg hjem for å få sett den driten der som var bra en gang på 90-tallet. Dette handler om nostalgi, ikke kvalitet Og til dem som drar HJEM en sommer bare for å se på det, da blir det for drøyt. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Dj_Dark Burde ikke du vært ute på f.eks Red Light District eller noe lignende på denne tiden? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Til opplysning så er det Pacific Blue på tv2 zebra kl 22.50 Ingen sommer uten! Endelig!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Dj_Dark Burde ikke du vært ute på f.eks Red Light District eller noe lignende på denne tiden? Jeg er 2t unna Amsterdam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvem her er det som skal på hove? Rekk opp en hånd? *rekke opp* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) @DJ : And the problem is? Endret 8. juni 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 @DJ : And the problem is? Det er langt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 @DJ : And the problem is? Det er langt. Men det kunne blitt pent. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har sett det foer. Ingen trang aa gjoere det igjen. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Synes det ble jævlig mye quoting her nå. Serr folkens, give it a rest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Synes det ble jævlig mye quoting her nå. Serr folkens, give it a rest. Okei da Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Synes det ble jævlig mye quoting her nå. Serr folkens, give it a rest. Okei da Det er vel snart leggings uansett. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 !!! Nå legger jeg meg snart jeg også, i protest mot quotingen deres. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 !!! Nå legger jeg meg snart jeg også, i protest mot quotingen deres. God natt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 !!! Nå legger jeg meg snart jeg også, i protest mot quotingen deres. Nå ble vi lei oss =( Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 !!! Nå legger jeg meg snart jeg også, i protest mot quotingen deres. Så sur du er da. (Han heter Sitronsaft, gerrit? Haha, meg altså.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg