Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan sikkert komme og lage mat til meg. Jeg lover å ikke klage, med mindre det blir totalt fail og det blir det sikkert ikke.

Kan jeg godt :D Liker å lage mat.

Jeg også egentlig. Det er bare det at det er så kjedelig når man lager kun til seg selv. Om man er to som lager mat sammen f.eks. så er det mye mer gøy.
Lenke til kommentar
Går forbi en lokal badeplass på vei hjem fra skolen, så i gikk jeg og la meg på stupebrettet på vei hjem. Lå meg på rygg og hørte på musikk i solen :)

 

Så hører jeg et plopp, og kortholderen med alle kortene mine (kredittkort, busskort, bibliotekkort, kort til treningssenteret, big bite-kort, bratt kort, studiekort) har falt i sjøen... :( Stupte uti og greide å redde dem opp igjen, men vet ikke om de er ødelagt. Noen som har erfaring med dette?

 

 

 

 

Hahahaha, hvor i bergen er dette? Du bor vel i bergen? antar utifra forumtreff i bergen tråden.

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar

Synes skoleavslutning, ja arrangementer for å feire ting og slikt er veldig "unødvendig". Man skal ha et selskap fordi skolen er ferdig? Why? Ellers er det jo litt koselig å ha folk på ett sted, sosialisere og slikt.

 

Edit: Sir Tojo, det var skjoldabukten ;) Sørlige del av nordåsvannet, 5 min med bil fra lagunen.

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Du kan sikkert komme og lage mat til meg. Jeg lover å ikke klage, med mindre det blir totalt fail og det blir det sikkert ikke.

Kan jeg godt :D Liker å lage mat.

Jeg også egentlig. Det er bare det at det er så kjedelig når man lager kun til seg selv. Om man er to som lager mat sammen f.eks. så er det mye mer gøy.

Vi kan lage tonnevis av mat sammen :D Og ha matkrig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg lagde meg nettop pannekaker, de ble win samtidig som enkelte av dem ble fail :/

Pannekaker er win bare de blir stekt, har ikke noe å si om man må brette de ut eller ei, er digg uansett. Nomnom, fikk lyst på nå. Lars, vi skulle lage vaffler, vi!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...