kanin333 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du kan sikkert komme og lage mat til meg. Jeg lover å ikke klage, med mindre det blir totalt fail og det blir det sikkert ikke. Kan jeg godt Liker å lage mat. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg klarte å svi pizzaen min. Godt jobba. How come? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du kan sikkert komme og lage mat til meg. Jeg lover å ikke klage, med mindre det blir totalt fail og det blir det sikkert ikke. Kan jeg godt Liker å lage mat. Jeg også egentlig. Det er bare det at det er så kjedelig når man lager kun til seg selv. Om man er to som lager mat sammen f.eks. så er det mye mer gøy. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Helt enig. Jeg skylder på min enslige tilstand for min... utlagte tilstand... Rask mat er dårlig mat. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Huff...drama in the home :/ Bare pågrunn av at lillesøsteren min skal på skoleavsluttning...WHY!? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Går forbi en lokal badeplass på vei hjem fra skolen, så i gikk jeg og la meg på stupebrettet på vei hjem. Lå meg på rygg og hørte på musikk i solen Så hører jeg et plopp, og kortholderen med alle kortene mine (kredittkort, busskort, bibliotekkort, kort til treningssenteret, big bite-kort, bratt kort, studiekort) har falt i sjøen... Stupte uti og greide å redde dem opp igjen, men vet ikke om de er ødelagt. Noen som har erfaring med dette? Se filmen hos Youtube Hahahaha, hvor i bergen er dette? Du bor vel i bergen? antar utifra forumtreff i bergen tråden. Endret 8. juni 2009 av Sir Tojo Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Synes skoleavslutning, ja arrangementer for å feire ting og slikt er veldig "unødvendig". Man skal ha et selskap fordi skolen er ferdig? Why? Ellers er det jo litt koselig å ha folk på ett sted, sosialisere og slikt. Edit: Sir Tojo, det var skjoldabukten Sørlige del av nordåsvannet, 5 min med bil fra lagunen. Endret 8. juni 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du kan sikkert komme og lage mat til meg. Jeg lover å ikke klage, med mindre det blir totalt fail og det blir det sikkert ikke. Kan jeg godt Liker å lage mat. Jeg også egentlig. Det er bare det at det er så kjedelig når man lager kun til seg selv. Om man er to som lager mat sammen f.eks. så er det mye mer gøy. Vi kan lage tonnevis av mat sammen Og ha matkrig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jaaaaaaa! Matkrig! *kaste kalde nudler på alle i forumkafeen* Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Spaghetti Carbonara er kjempegod. En "Carbonara" er kona til en som jobber i kullgruver, mener jeg å huske. Spaghettien serveres som regel med en god porsjon svart pepper på, "kull fra hatten til mannen". Godt er det uansett. jeg digger at du vet sånt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Er det kun hos meg MSN fucket seg nå :S Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Er det kun hos meg MSN fucket seg nå :S Funker fjell her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nå vet jo ikke jeg om fjell har MSN, men det fungerer her og. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Er det kun hos meg MSN fucket seg nå :S Funker fjell her. Funker igjen nå... Måtte bare skru av og på MSN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jaaaaaaa! Matkrig!*kaste kalde nudler på alle i forumkafeen* *surre nudler rundt tissen til lars* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg lagde meg nettop pannekaker, de ble win samtidig som enkelte av dem ble fail :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg lagde meg nettop pannekaker, de ble win samtidig som enkelte av dem ble fail :/ Pannekaker er win bare de blir stekt, har ikke noe å si om man må brette de ut eller ei, er digg uansett. Nomnom, fikk lyst på nå. Lars, vi skulle lage vaffler, vi! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sant det. Det glemte vi helt. Vi må gjøre det når jeg er hos deg neste gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sant det. Det glemte vi helt. Vi må gjøre det når jeg er hos deg neste gang. Ja, eller lage canpakes! Lenke til kommentar
mathos Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen som så guiness rekord-programmet på tv2 nå? Fikk lyst til å gnage av meg armen... Mulig å prate saktere?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg