Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå fikk jeg lyst på et eller annet med fløtestuet sjampinjong. Tror vi har både koteletter og sjampiser nede. Men det er så stress å lage seg mat. Hvertfall nå som jeg er aleine hjemme. Mye mer gøy å lage mat når man er flere. Drøyer litt til jeg tror jeg.

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg lyst på et eller annet med fløtestuet sjampinjong. Tror vi har både koteletter og sjampiser nede. Men det er så stress å lage seg mat. Hvertfall nå som jeg er aleine hjemme. Mye mer gøy å lage mat når man er flere. Drøyer litt til jeg tror jeg.

Syns du skal unne deg selv litt god mat. Det pleier jeg å gjøre noen ganger. Aldri noen andre som er fornøyd med det jeg lager, uansett.

Lenke til kommentar
Syns du skal unne deg selv litt god mat. Det pleier jeg å gjøre noen ganger. Aldri noen andre som er fornøyd med det jeg lager, uansett.
Du kan sikkert komme og lage mat til meg. Jeg lover å ikke klage, med mindre det blir totalt fail og det blir det sikkert ikke.
Lenke til kommentar
Jeg har akkurat spist middag jeg. Eller ikke akkurat, men jeg har spist. Spaghetti med hvit saus. Corabona eller hva det heter. Corabona er vel veldig feil tror jeg.

 

Men jeg har spist. Jeg har.

 

Spaghetti Carbonara er kjempegod. En "Carbonara" er kona til en som jobber i kullgruver, mener jeg å huske. Spaghettien serveres som regel med en god porsjon svart pepper på, "kull fra hatten til mannen".

 

Godt er det uansett.

Lenke til kommentar
Jeg er egentlig ikke noe særlig fan av Spaghetti, men Carbonara fungerer.

Spaghetti og Pasta er forsåvidt forskjellig :)

Joa, ikke så veldig mye forskjell det da. Blir vel som å si Calzone med ost og skinke inni eller pizzabunn laget av det samme som Calzone med ost og skinke. But I see what you did there.

 

Det hvite som er godt!!11 :D

Lenke til kommentar

Går forbi en lokal badeplass på vei hjem fra skolen, så i gikk jeg og la meg på stupebrettet på vei hjem. Lå meg på rygg og hørte på musikk i solen :)

 

Så hører jeg et plopp, og kortholderen med alle kortene mine (kredittkort, busskort, bibliotekkort, kort til treningssenteret, big bite-kort, bratt kort, studiekort) har falt i sjøen... :( Stupte uti og greide å redde dem opp igjen, men vet ikke om de er ødelagt. Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Går forbi en lokal badeplass på vei hjem fra skolen, så i gikk jeg og la meg på stupebrettet på vei hjem. Lå meg på rygg og hørte på musikk i solen :)

 

Så hører jeg et plopp, og kortholderen med alle kortene mine (kredittkort, busskort, bibliotekkort, kort til treningssenteret, big bite-kort, bratt kort, studiekort) har falt i sjøen... :( Stupte uti og greide å redde dem opp igjen, men vet ikke om de er ødelagt. Noen som har erfaring med dette?

Auch! Den svir :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...