L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg vet. Prøver å kutte ned og heller poste litt mer seriøst andre steder. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Lars 12594Datasmurf 11089 Eplefe 6977 b-real 5810 Kibs 4865 Sameboe 4832 Danielzu 4786 Jeg har tatt igjen Daniel! Noe han sikkert er glad for, han liker ikke være langt oppe på denne lista så Hvorfor i huleste har det noen betydning for deg å komme øverst? Endret 8. juni 2009 av Tee_c Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Finnes det ingen lister over hvem som har flest poster generelt? Off-topic i tillegg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Lars 12594Datasmurf 11089 Eplefe 6977 b-real 5810 Kibs 4865 Sameboe 4832 Danielzu 4786 Jeg har tatt igjen Daniel! Noe han sikkert er glad for, han liker ikke være langt oppe på denne lista så Hvorfor i huleste har det noen betydning for deg å komme øverst? Da spørr jeg deg, hvor står det der at det er viktig for meg ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg vet. Prøver å kutte ned og heller poste litt mer seriøst andre steder. Hva med å legge opp? Tenkt på det noen gang? Har jeg. Da spørr jeg deg, hvor står det der at det er viktig for meg ? Jeg har tatt igjen Daniel! Noe han sikkert er glad for, han liker ikke være langt oppe på denne lista så Men det er du? Well...yeah Du er altså glad for å være høyt oppe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva med å legge opp? Tenkt på det noen gang? Har jeg.Jeg ser ingen god grunn til det på det nåværende tidspunkt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 brødshivo? *edit* la til URL! Skal jeg lage til middag Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du er altså glad for å være høyt oppe. what he said. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva med å legge opp? Tenkt på det noen gang? Har jeg.Jeg ser ingen god grunn til det på det nåværende tidspunkt. Kanskje ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du er altså glad for å være høyt oppe. what he said. Så jeg jakter etter toppen fordi jeg er glad? Jøsses Det finnes da mye å vri på.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Da har man festival-billetter til Storås og Steinkjerfestival. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du er altså glad for å være høyt oppe. what he said. Så jeg jakter etter toppen fordi jeg er glad? Jøsses Det finnes da mye å vri på.... Du jakter etter toppen fordi det gjør deg glad kanskje? Vet ikke jeg. Hvorfor jakter du på toppen? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du er altså glad for å være høyt oppe. what he said. Så jeg jakter etter toppen fordi jeg er glad? Jøsses Det finnes da mye å vri på.... Du jakter etter toppen fordi det gjør deg glad kanskje? Vet ikke jeg. Hvorfor jakter du på toppen? Har jeg noen gang sagt at jeg jakter toppen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 La nå spamme-same'n være ifred da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sameboe: Nei, men du har sagt at du er glad for å komme oppover! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Digger den sangen. Har den på mp3'n. (bedre kvalitet enn den video'n der da) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sameboe: Nei, men du har sagt at du er glad for å komme oppover! Langt unna det samme som: "OMG! Jeg må ta igjen Lars" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Vis du prøvde å være morsom, så failet du nettop Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er jo ikke hets da. Jeg gjør det ikke for å være drittsekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg