Flabba Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nice flabba. Jeg og vil ha mer blekk på kroppen . Tror jeg får spare opp litt iløpet av høsten slik at jeg kan blekke meg. jeg får min veldig billig faktisk så jeg er fornøyd:D Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nei, kom igjen da, ikke ha feil på nettsiden deres nå, Dell! Jeg driver jo og jobber med fagprøva her =/ KOSMONAUT! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Billig er ikke nødvendigvis bra; billig/gratis betyr som regel at noe er så gjennomført kjipt at man ikke kan ta betalt for det. Reflekser i banken er gratis. Et slag i trynet er gratis. å gå ut med søppelet er gratis. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Billig er ikke nødvendigvis bra; billig/gratis betyr som regel at noe er så gjennomført kjipt at man ikke kan ta betalt for det. Reflekser i banken er gratis. Et slag i trynet er gratis. å gå ut med søppelet er gratis. Serious MSg is serious.. btw, ignorerer du meg i dag? : < Endret 8. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Billig er ikke nødvendigvis bra; billig/gratis betyr som regel at noe er så gjennomført kjipt at man ikke kan ta betalt for det. Reflekser i banken er gratis. Et slag i trynet er gratis. å gå ut med søppelet er gratis. sant så sant. Jeg fikk billigere fordi min lillesøster nettopp tok stor tattovering der + at jeg skal ta en annen svær en der også. Så det er flott. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Serious MSg is serious.. btw, ignorerer du meg i dag? : < *sniff sniff* Jeg lukter desperasjon? Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 I dag hadde vi "photoshop-tutorial". Ganske sikker på vi elever kunne mer enn læreren. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Back from GYM Du løp barbeint i bare boxeren? jeg monger snart stygt på Dell sine sider. ÆSJ! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Da var jeg hjemme fra skolen allerede Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Back from GYM Du løp barbeint i bare boxeren? jeg monger snart stygt på Dell sine sider. ÆSJ! Nei, jeg satt på benken, drakk cola og lo av IKT-klassen som hadde dansing Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 hahahaha, awesome! Mye boy on boy-action regner jeg med! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 hahahah, det var kjempegøy! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Flabba! Ikke ta tattis billig. Legg masse penger i det. Skal aldri ta en halveis billig tattis igjen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Serious MSg is serious.. btw, ignorerer du meg i dag? : < *sniff sniff* Jeg lukter desperasjon? Ja, savner'n.. I dag hadde vi "photoshop-tutorial". Ganske sikker på vi elever kunne mer enn læreren.Sånn er det omtrent daglig her på huset - skuffende lærere Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 /want to buy massasje eller somadril. Faen så vondt i nakken at det er tilnærmet tortur her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 *Tar på seg sandalene og løper toppløs til Lars med en bøtte Spenol og en cd med Vengaboys* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 *Tar på seg sandalene og løper toppløs til Lars med en bøtte Spenol og en cd med Vengaboys* Spenol... Er ikke det for såre jur og spener? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Og ømme guttebasser som trenger massasje Endret 8. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Årsprøve i 1T-matte i morgen. Noen råd til en desperat jævel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg