Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sjekk junifesten min og kommenter, plz! /kremt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Skal snart ned i verkstedet, så nå er det avslapping med kaffe og snus. Hva skal dere idag da ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fagprøve -> halv fire, så skal jeg busse hjem til Sarpsborg, fikse noe mat sammen med Torg3r, og så kommer ClockWorkToy etterpå for å spille brettspill. AWESOME Herlige Ugress kommer ut av de små høyttalerne jeg har tatt med til rommet jeg jobber på. Sett bort fra økonomien min så er livet ganske så deilig nå ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Lyn og torden og pøsregn! Syns det er koslig jeg, men her jeg bor er det steik sol og 17 grader. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sjekk junifesten min og kommenter, plz! /kremt Bare si noe positivt jeg kan skrive der, for jeg har ikke peiling på bilder. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bah, ColdIce ligger og sover på rommet mitt fortsatt.. Og jeg er sulten, men gidder ikke å mekke frokost før han står opp. Kanskje stikke til Oslo på kino etterpå? Hmm.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 MSg: Snorker han fortsatt? Ja, kino er alltid en god idé. Hvilken film satser du på? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Han snorker litt ja Usikker, det vil vise seg. Tenkte jeg skulle prøve å få med med Mikael eller noen andre. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bah, noen som vil laste over noen spansk-ferdigheter over i hjernen min? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 ææææh ny tattovering på fredag... JIppi! gud jeg... gruer meg:P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 ææææh ny tattovering på fredag... JIppi! gud jeg... gruer meg:P Sleng ut et bilde av motivet, da! =D MSg: Jeg liker den lille pistolmanntatoeringa di, den er tøff! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 ææææh ny tattovering på fredag... JIppi! gud jeg... gruer meg:P Hva skal du ha som motiv? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Da har kompisen min som var på besøk fra Torsdag reist hjem. Jaja, blirre ei uke med mutra som hybelgjest da gruer meg allerede. Det gode er jo gratis mat og middag hver dag når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) ææææh ny tattovering på fredag... JIppi! gud jeg... gruer meg:P Hva skal du ha som motiv? slik... bare i andre farger å litt annen plassering:D skal ta en pinup dame på hele ene låret å, men den må vente til jeg er litt rikere:P så fant ut at jeg måtte ta en litt jentete tattovering nå Endret 8. juni 2009 av Flabba Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nice flabba. Jeg og vil ha mer blekk på kroppen . Tror jeg får spare opp litt iløpet av høsten slik at jeg kan blekke meg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 ææææh ny tattovering på fredag... JIppi! gud jeg... gruer meg:P Hva skal du ha som motiv? slik... bare i andre farger å litt annen plassering:D skal ta en pinup dame på hele ene låret å, men den må vente til jeg er litt rikere:P så fant ut at jeg måtte ta en litt jentete tattovering nå omnomnom =3 Søt tatoering, det. --- Kan noen komme og gjøre meg bevisstløs? Den teoretiske delen av fagprøva var ekstremt kjedelig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Så, hvordan har dagen vært så langt folkens? EDIT: Oh, MSg-pus - MSN! Endret 8. juni 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 MSg: Jeg liker den lille pistolmanntatoeringa di, den er tøff! Den eier =D Snakket med han som tegnet den i går, og får resten av motivet snart. Så da er det bare å gjøre den ferdig ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg