Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg synes ikke det. Har selv før fått beskjed om å opprette en egen tråd der samtalene rundt spesifikke emner kan foregå. Siden smurfens psykiske og fysiske tilstand svært så ofte er oppe til diskusjon/kommentering i DNFK, ser jeg ikke hvorfor ikke det også skulle fått sin egen tråd.

 

En har jo deppetråden?

 

Mulig litt feil å legge der, men blir det nærmeste jeg kommer på.

Lenke til kommentar

Jeg tror en egen "Datasmurfen klager på sin psykiske og fysiske tilstand"-tråd ville vært en god ting. Jeg deler også din mening i at deppetråden burde bli skånet for den typen innlegg. Dette forblir vel bare ønsketenkning fra min side, og ting vil vel hompe og skrangle videre, slik det alt har gjort i en del år.

 

*skrive videre på den skriftlige delen av fagprøva*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg tror en egen "Datasmurfen klager på sin psykiske og fysiske tilstand"-tråd ville vært en god ting. Jeg deler også din mening i at deppetråden burde bli skånet for den typen innlegg. Dette forblir vel bare ønsketenkning fra min side, og ting vil vel hompe og skrangle videre, slik det alt har gjort i en del år.

 

*skrive videre på den skriftlige delen av fagprøva*

 

Faktisk du har et poeng, men jeg har litt tvil på at smurfen vil opprette en slikt tråd.

 

Dog, det plager ikke meg mye med de innleggene.

Lenke til kommentar

Flabba! :D

 

Aw fuck. Hadde forventet at visse ting på Wikipedia var markert som spoilere men neida... Slutter å lese om Final Fantasy VII nå :p

Slutt og jobb, start og spill. Jeg kunne amputert venstre kneskål for å få oppleve det spillet på nytt for første gang :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det blir på et vis som å oppleve det for første gang nå, da jeg ikke kunne engelsk da jeg spillte det for første gang. Dog en opplevelse som gjorde at jeg instinktvis kjøpte det så straks jeg så det på PSN. Spilte aldri lengre enn til starten av disk 2, så jeg gleder meg til å komme hjem og spille ja! :D

Faktisk så jeg vurderer å kjøpe PSP, men det blir litt vel drastisk føler jeg :p

Lenke til kommentar
Begynn å gå turer i skog og mark for å hemme rastløsheten... etter hvert begynner du faktisk å like det ;)

har prøvd meg på det, men er litt kjedelig når ipoden mangler høretelefoner og det ikke er noen av mine venner som gidder å bevege rompene sine ut. :/

MEN i dag skal jeg på en aldri så liten bytur alene. Så det kan bli litt deilig. Å faktisk gjøre noe:P

Lenke til kommentar
Begynn å gå turer i skog og mark for å hemme rastløsheten... etter hvert begynner du faktisk å like det ;)

har prøvd meg på det, men er litt kjedelig når ipoden mangler høretelefoner og det ikke er noen av mine venner som gidder å bevege rompene sine ut. :/

MEN i dag skal jeg på en aldri så liten bytur alene. Så det kan bli litt deilig. Å faktisk gjøre noe:P

Pisk de opp! Om du slenger en subtil "så feit du har blitt" til en av de, og så spør om personen blir med å gå en tur, så får du nok sikkert et ja =P

 

Ok, kos deg! Ha en finfin dag :D

Lenke til kommentar
Begynn å gå turer i skog og mark for å hemme rastløsheten... etter hvert begynner du faktisk å like det ;)

har prøvd meg på det, men er litt kjedelig når ipoden mangler høretelefoner og det ikke er noen av mine venner som gidder å bevege rompene sine ut. :/

MEN i dag skal jeg på en aldri så liten bytur alene. Så det kan bli litt deilig. Å faktisk gjøre noe:P

Pisk de opp! Om du slenger en subtil "så feit du har blitt" til en av de, og så spør om personen blir med å gå en tur, så får du nok sikkert et ja =P

 

Ok, kos deg! Ha en finfin dag :D

du også clvn! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...