b-real Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 DØ Vil ikke ha den som hettegenser Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 DØ Vil ikke ha den som hettegenser jeg ville ha t-sjorte men den var utsolgt når jeg bestillte... SÅ da ble det genser. hadde gavekort som gikk ut=D Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kul genser da oh yhea. gleder meg til å se den. Sist jeg bestillte var fargene helt merkelige... så er litt skeptisk Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Madrugada - Majesty Savner Robert Burås Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 DU er helt merkelig! Såså Lars, ikke kritisere nå ^^, Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 DU er helt merkelig! jeg ja? er slik det skal være:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Såså Lars, ikke kritisere nå ^^,Mora di er merkelig! jeg ja? er slik det skal være:P Det er bra. A4 er kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Pezzonovante Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 noen som vet hvordan jeg får byttet nick? haster.... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Såså Lars, ikke kritisere nå ^^,Mora di er merkelig! Velkommen etter da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) noen som vet hvordan jeg får byttet nick? haster.... Kontrollpanel -> Endre visningsnavn Kan bare gjøres en gang i halvåret. edit: Du logger inn med original-brukernavnet likevel forresten. Er bare visningsnavnet som forandres. Endret 7. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 jeg ja? er slik det skal være:P Det er bra. A4 er kjedelig i lengden. akuratt:Der bare flott å være merkelig Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nå er det seint, og.. Faen! Skulle kjøpe Pondus og M i går. Godfuckingit! Nå har jeg ikke noe sengelesning heller. GAH! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Takk Du skal være glad for at du er glad for navnebyttet du. Det er ikke alle som kan glede seg over det. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 4 Mil med sykling i morgen. Men jeg skal bare sykle 1 mil, også hopper jeg av hos en kompis! And thats how awesome I am. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Blir ofte det på natta av en eller annen grunn. Dette er merkelig. Jeg holdt på å sovne i 9-tida i kveld. Nå er jeg lys våken. Prøvd å ta sovepille, men det hjalp jo fint lite. Tok en til rett i stad. Begynner å merke det litt i fingrene at jeg er påvirka, men jeg finnes ikke trøtt i hodet og da hjelper det jo fint lite. edit: En annen irriterende ting: Forumet blir alltid sirup klokka 0230. Endret 8. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg