Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gjør sykt vondt å tråkke på en tegnestift :cry:

Hva ville du valgt, sove i en seng full av knekkebrødsmuler vær natt, eller vær morgen tråkke på 10 tegnestifter?

 

Uhm...knekkebrød smuler må bli sykt irriterende etterhvert. Hvis jeg går mye nok på fjell og får hard hud eller trene chi så tror jeg at jeg går for 10 tegnestifter

Lenke til kommentar

Annengrads forbrenning av flytende stål? Har jeg vanskelig for å tro. Flytende stål er vel 1200 grader eller noe, - en del avkjøling på turen fra hvor det nå enn var til hånda di. Si 800 grader eller noe, ville vel blitt tredjegrads eller bare BAM!

 

Hånda kutta av. Smelta bort. Bam. No more.

Lenke til kommentar
Annengrads forbrenning av flytende stål? Har jeg vanskelig for å tro. Flytende stål er vel 1200 grader eller noe, - en del avkjøling på turen fra hvor det nå enn var til hånda di. Si 800 grader eller noe, ville vel blitt tredjegrads eller bare BAM!

 

Hånda kutta av. Smelta bort. Bam. No more.

Ok da, vondt gjorde det hvertfall :!:

Lenke til kommentar
å få et spett hogd inn i handa er heller ikke så veldig godt skal jeg si dere :p
Jeg tror deg. En annen ting som heller ikke er så godt: Nål under neglen. Skulle finne noe nede i en veske eller noe en gang så jeg kjørte handa ned der. Der lå det en nål. Da jeg tok opp handa så jeg at jeg hadde klart å kjøre den en cm eller noe sånt under neglen på pekefingeren.
Lenke til kommentar
ouch. ja ved neglen er det ganske mange følsomme områder.

jeg fikk forsåvidt spettet igjennom pekefingern. snidda beinet på ytterste ledd og reiv med seg en kjøttfille av hva som går ann på en finger :p

Det der høres så godt ut at jeg får grøsninger nedover ryggen.

 

 

Natta folks :)
natta.
Lenke til kommentar
Jeg tror deg. En annen ting som heller ikke er så godt: Nål under neglen. Skulle finne noe nede i en veske eller noe en gang så jeg kjørte handa ned der. Der lå det en nål. Da jeg tok opp handa så jeg at jeg hadde klart å kjøre den en cm eller noe sånt under neglen på pekefingeren.

Det er faktisk en tortur metode, opplevde noe av det samme selv, it hurts :(

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Faen ta.. Her sitter jeg og multitasker med Time Warp og "Onanere i dusj" tråden. Selvfølgelig kommer pappa ned og spør om å låne macen litt. Tråden står da i sitt fine ås.. Helvette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...