Shikaru Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 været på natta og morgenen er fin den Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 og historien lyder slik: ? Det var en gang en gutt... Som skulle lage noe makkværk i kunst og håndtverk, han smelta noe stål, vips det komm litt på hånda. Vips annen grads forbrenning. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det gjør sykt vondt å tråkke på en tegnestift Hva ville du valgt, sove i en seng full av knekkebrødsmuler vær natt, eller vær morgen tråkke på 10 tegnestifter? Uhm...knekkebrød smuler må bli sykt irriterende etterhvert. Hvis jeg går mye nok på fjell og får hard hud eller trene chi så tror jeg at jeg går for 10 tegnestifter Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Annengrads forbrenning av flytende stål? Har jeg vanskelig for å tro. Flytende stål er vel 1200 grader eller noe, - en del avkjøling på turen fra hvor det nå enn var til hånda di. Si 800 grader eller noe, ville vel blitt tredjegrads eller bare BAM! Hånda kutta av. Smelta bort. Bam. No more. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 å få et spett hogd inn i handa er heller ikke så veldig godt skal jeg si dere Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hånda kutta av. Smelta bort. Bam. No more.Det vil jeg tro kommer helt an på mengden. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Annengrads forbrenning av flytende stål? Har jeg vanskelig for å tro. Flytende stål er vel 1200 grader eller noe, - en del avkjøling på turen fra hvor det nå enn var til hånda di. Si 800 grader eller noe, ville vel blitt tredjegrads eller bare BAM! Hånda kutta av. Smelta bort. Bam. No more. Ok da, vondt gjorde det hvertfall :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 å få et spett hogd inn i handa er heller ikke så veldig godt skal jeg si dere Jeg tror deg. En annen ting som heller ikke er så godt: Nål under neglen. Skulle finne noe nede i en veske eller noe en gang så jeg kjørte handa ned der. Der lå det en nål. Da jeg tok opp handa så jeg at jeg hadde klart å kjøre den en cm eller noe sånt under neglen på pekefingeren. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 ouch. ja ved neglen er det ganske mange følsomme områder. jeg fikk forsåvidt spettet igjennom pekefingern. snidda beinet på ytterste ledd og reiv med seg en kjøttfille av hva som går ann på en finger Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hva skjer i kafeen? Tror jeg skal øve litt gitar Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hva skjer i kafeen? Tror jeg skal øve litt gitar jeg ser på dritt film på tv3 og eter vaffel:D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 ouch. ja ved neglen er det ganske mange følsomme områder.jeg fikk forsåvidt spettet igjennom pekefingern. snidda beinet på ytterste ledd og reiv med seg en kjøttfille av hva som går ann på en finger Det der høres så godt ut at jeg får grøsninger nedover ryggen. Natta folks natta. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg tror deg. En annen ting som heller ikke er så godt: Nål under neglen. Skulle finne noe nede i en veske eller noe en gang så jeg kjørte handa ned der. Der lå det en nål. Da jeg tok opp handa så jeg at jeg hadde klart å kjøre den en cm eller noe sånt under neglen på pekefingeren. Det er faktisk en tortur metode, opplevde noe av det samme selv, it hurts Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Vær glade dere som har en mus som fungerer. Min slutta å virke for noen timer siden, og det er ikke morsomt å bruke touchpad, det kan jeg garantere. Og kom tilbake etter puberteten hvis du skal på liv og død kommentere "hahaheheahaehhae". Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det var en gang en gutt... Som skulle lage noe makkværk i kunst og håndtverk, han smelta noe stål, vips det komm litt på hånda. Vips annen grads forbrenning. Det kalles for tinn. Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Meh.. hva skal jeg fylle den neste timen med før Fringe mon tro.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Faen ta.. Her sitter jeg og multitasker med Time Warp og "Onanere i dusj" tråden. Selvfølgelig kommer pappa ned og spør om å låne macen litt. Tråden står da i sitt fine ås.. Helvette. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Oh hay! Søren jeg er trøtt. :!: What to do? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg