Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 korleis det? muse ideen? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg trenger en gymteoriprøve. Du kan få min, hvis du vil? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Spør du en i Forumkaféen om utelivet hans? hahahahahahaha. Neida. Aztekerne brola gatene med gull, jeg kan brolegge gata med sko. Hvor får du pengene fra? Mora di Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vintermåne, evt. bare har lillefingeren konsekvent hvilende på ctrl-knappen og det er null stress å presse den inn og fyre av en R samtidig. easy peasy. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Epletyv, ja. Gjør vel det. Har heldigvis ikke hatt noen drømmer om lolier som ligner deg og vil drepe meg i det siste da, så noe positivt har jeg vel å melde... Obsessed! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noes! Det bor nok en liten Obstfelder i oss alle Det er jo grusomt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hvis jeg noengang skal kjøpe paraply skal det være sverd i håndtaket! Endret 8. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Kibs: Det kan jo være at de rett og slett ikke har sko der og han har funnet et bilde av skoene og limt dem på noe papp og derfor går på dem Endret 8. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mora di Aha. Derfor jeg ikke får noen, altså. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Vintermåne, evt. bare har lillefingeren konsekvent hvilende på ctrl-knappen og det er null stress å presse den inn og fyre av en R samtidig. easy peasy. Mye koseligere å sitte lent tilbake i godstolen og hånda på musa uten å være avhengig av tastatur. edit: Jeg føler på meg at noen misforsto denne Endret 8. januar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg trenger en gymteoriprøve. Du kan få min, hvis du vil? Naah. Jeg vil gjerne stå i faget, likom. (: Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kibs: Det kan jo være at de rett og slett i har sko der og han har funnet et bilde av skoene og limt dem på noe papp og derfor går på dem Glemte du "kke"? Det kan hende. Høres ut som et fint sted å bo. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg vet ikke helt om jeg liker dette forumet lenger. Kanskje jeg skal gå en tur på skoene mine? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mora di Aha. Derfor jeg ikke får noen, altså. Damn straight. Jeg skal ha sånn paraply som kan skyte softgunkuler Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kor store er konjakk glassene? 10 cm i diameter? satser på 15!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Epletyv, ja. Gjør vel det. Har heldigvis ikke hatt noen drømmer om lolier som ligner deg og vil drepe meg i det siste da, så noe positivt har jeg vel å melde... Obsessed! Er jeg vel ikke... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Vintermåne, evt. bare har lillefingeren konsekvent hvilende på ctrl-knappen og det er null stress å presse den inn og fyre av en R samtidig. easy peasy. Mye koseligere å sitte lent tilbake i godstolen og hånda på musa uten å være avhengig av tastatur. edit: Jeg føler på meg at noen misforsto denne Det ser mye kulere ut å kunne bruke tastaturet og faktisk gi faen i å bruke mus i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mye koseligere å sitte lent tilbake i godstolen og hånda på musa uten å være avhengig av tastatur. edit: Jeg føler på meg at noen misforsto denne Bare de perverse nerdene... = alle. Naah. Jeg vil gjerne stå i faget, likom. (: Jeg tenkte jeg skulle få karakter før jeg begynte å tenke på å stå eller ikke. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er jo grusomt. Ja forferdelig. "UT!" roper jeg, men det hjelper ikke ... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Enig med Eplefe ^^ eplekaka, man får de i flere størrelser. Endret 8. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg