Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gjør sykt vondt å tråkke på en tegnestift :cry:
Nei. Det gjør vondt. Men sykt vondt gjør det ikke. "Sykt vondt" vil jeg beskrive det som når man får brennende plastikk på handa. Eller den gangen jeg fikk en splint i panna fra et bål som eksploderte. "Veldig vondt" fikk jeg når jeg ble påkjørt. Tror jeg setter skalaen som følger:

Vondt: Tråkke på en tegnestift < Veldig vondt: Bli påkjørt < Sykt vondt: Brennende plastikk

Lenke til kommentar
Det gjør sykt vondt å tråkke på en tegnestift :cry:
Nei. Det gjør vondt. Men sykt vondt gjør det ikke. "Sykt vondt" vil jeg beskrive det som når man får brennende plastikk på handa. Eller den gangen jeg fikk en splint i panna fra et bål som eksploderte. "Veldig vondt" fikk jeg når jeg ble påkjørt. Tror jeg setter skalaen som følger:

Vondt: Tråkke på en tegnestift < Veldig vondt: Bli påkjørt < Sykt vondt: Brennende plastikk

Ok, du har faktisk et poeng :p

Lenke til kommentar
Jeg har vært på en visning hvor vi ETTERPÅ fikk vite at leiligheten allerede var leid ut. Søndager suger, og utleiere er drittsekker.

 

Hva pokker er vitsen med å ha visning da?

Visning er noe som kan forekomme ufrivillig fra guttens side i puberteten. Oftest er det ikke relatert til noe seksuelt i det hele tatt. Ikke kommenter eller påpek da dette er flaut fra guttens side.

 

Altså, på den tiden her (hvor det ikke er noe faglig) er skole en ganske grei utfylling av dagsplanen. Det er jo praktisk talt bare koz&kniz hele da'n.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...