SpecialForce Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 No shit at all, Sherlock Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg syns faktisk ikke det, men spør hva man ser på som vindt da:P Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fy eff for en kjedelig dag Enig. Søndager er generelt kjedelige, stå opp og sitt på PC-en til man legger seg. Ja, det kommer helt an på personen selv hva man gjør dagen til, men på dette området sliter jeg veldig. SSDD. Boring day! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Fy eff for en kjedelig dag So true... Kun kampen idag som har vært vedt å få med seg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det gjør sykt vondt å tråkke på en tegnestift Nei. Det gjør vondt. Men sykt vondt gjør det ikke. "Sykt vondt" vil jeg beskrive det som når man får brennende plastikk på handa. Eller den gangen jeg fikk en splint i panna fra et bål som eksploderte. "Veldig vondt" fikk jeg når jeg ble påkjørt. Tror jeg setter skalaen som følger:Vondt: Tråkke på en tegnestift < Veldig vondt: Bli påkjørt < Sykt vondt: Brennende plastikk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det gjør sykt vondt å tråkke på en tegnestift Nei. Det gjør vondt. Men sykt vondt gjør det ikke. "Sykt vondt" vil jeg beskrive det som når man får brennende plastikk på handa. Eller den gangen jeg fikk en splint i panna fra et bål som eksploderte. "Veldig vondt" fikk jeg når jeg ble påkjørt. Tror jeg setter skalaen som følger:Vondt: Tråkke på en tegnestift < Veldig vondt: Bli påkjørt < Sykt vondt: Brennende plastikk Ok, du har faktisk et poeng Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Spesielt. Hvordan greide du å få brennende plastikk på hånden din? Høres dog ikke godt ut i det hele tatt! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har vært på en visning hvor vi ETTERPÅ fikk vite at leiligheten allerede var leid ut. Søndager suger, og utleiere er drittsekker. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Spesielt. Hvordan greide du å få brennende plastikk på hånden din? Høres dog ikke godt ut i det hele tatt!Jeg hadde en del pyromaniske tendenser da jeg var mindre. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 har tråkka på tegnestift før, og syns ikke det gjør spesiellt vondt egentlig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Sykt vondt: Brennende plastikk au. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har vært på en visning hvor vi ETTERPÅ fikk vite at leiligheten allerede var leid ut. Søndager suger, og utleiere er drittsekker. Hva pokker er vitsen med å ha visning da? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hva pokker er vitsen med å ha visning da? Evilness. "Haha, nå kan dere angre på at dere ikke kom på visning tidligere!" ... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Okei da Lars, det gjorde vondt å tråkke på en tegnestift. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det var den nåværende leieboeren som hadde visning, og huseieren hadde ikke gitt beskjed hverken til ham eller oss at det ikke var noen vits. Helt utrolig. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Flytende varmt stål, vil jeg klasifisere som sykt vondt. Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har vært på en visning hvor vi ETTERPÅ fikk vite at leiligheten allerede var leid ut. Søndager suger, og utleiere er drittsekker. Hva pokker er vitsen med å ha visning da? Visning er noe som kan forekomme ufrivillig fra guttens side i puberteten. Oftest er det ikke relatert til noe seksuelt i det hele tatt. Ikke kommenter eller påpek da dette er flaut fra guttens side. Altså, på den tiden her (hvor det ikke er noe faglig) er skole en ganske grei utfylling av dagsplanen. Det er jo praktisk talt bare koz&kniz hele da'n. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Flytende varmt stål, vil jeg klasifisere som sykt vondt. og historien lyder slik: ? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det gjør sykt vondt å tråkke på en tegnestift Hva ville du valgt, sove i en seng full av knekkebrødsmuler vær natt, eller vær morgen tråkke på 10 tegnestifter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg