Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg har fortsatt internett, men jeg liker ikke å laste ned og se filmer. Serier går greit, men film foretrekker jeg på VHS eller DVD (oh yeah, I said it, jeg foretrekker visse ting på VHS selv om det er tilgjengelig på DVD, ah, nostalgia :love: )

Og e-books er jo et helvete.

Jeg trenger muligheten til å bla om sider fysisk. Putte i et av de mange bokmerkene mine, vise den frem til andre og kunne dra frem når som helst, uavhengig av elektrisitet og skjermer og what not.

Oh sounds bad :( Fins jo andre ting en å bare se på filmer da :)

 

I send you my dvd`s and VHS`s right? Right?!

Lenke til kommentar
Ja, jeg har fortsatt internett, men jeg liker ikke å laste ned og se filmer. Serier går greit, men film foretrekker jeg på VHS eller DVD (oh yeah, I said it, jeg foretrekker visse ting på VHS selv om det er tilgjengelig på DVD, ah, nostalgia :love: )

Og e-books er jo et helvete.

Jeg trenger muligheten til å bla om sider fysisk. Putte i et av de mange bokmerkene mine, vise den frem til andre og kunne dra frem når som helst, uavhengig av elektrisitet og skjermer og what not.

Istede for å whine om det så kan du heller bite i det sure eple og heller finne alternative måter å se filmer på. Store problemet er det faktisk ikke selv om du prøver å lage deg et.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...