SpecialForce Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) YES! Nå fikk jeg solgt Hovebilletten min... + at pappa drar til italia... så NÅ blirre bling i pungen! YIIIIHA! Umm, er ikke du jente? Endret 7. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, jeg har fortsatt internett, men jeg liker ikke å laste ned og se filmer. Serier går greit, men film foretrekker jeg på VHS eller DVD (oh yeah, I said it, jeg foretrekker visse ting på VHS selv om det er tilgjengelig på DVD, ah, nostalgia )Og e-books er jo et helvete. Jeg trenger muligheten til å bla om sider fysisk. Putte i et av de mange bokmerkene mine, vise den frem til andre og kunne dra frem når som helst, uavhengig av elektrisitet og skjermer og what not. Oh sounds bad Fins jo andre ting en å bare se på filmer da I send you my dvd`s and VHS`s right? Right?! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Umm, er ikke du jente? hun er kenguru. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jepp, det er mange kenguruer som skriver perfekt norsk Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 You still got internet, right? Right? Ofc he got Internet dummy Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jepp, det er mange kenguruer som skriver perfekt norsk klart det! | Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, jeg har fortsatt internett, men jeg liker ikke å laste ned og se filmer. Serier går greit, men film foretrekker jeg på VHS eller DVD (oh yeah, I said it, jeg foretrekker visse ting på VHS selv om det er tilgjengelig på DVD, ah, nostalgia )Og e-books er jo et helvete. Jeg trenger muligheten til å bla om sider fysisk. Putte i et av de mange bokmerkene mine, vise den frem til andre og kunne dra frem når som helst, uavhengig av elektrisitet og skjermer og what not. Istede for å whine om det så kan du heller bite i det sure eple og heller finne alternative måter å se filmer på. Store problemet er det faktisk ikke selv om du prøver å lage deg et. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 You still got internet, right? Right? Ofc he got Internet dummy LAN Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 YES! Nå fikk jeg solgt Hovebilletten min... + at pappa drar til italia... så NÅ blirre bling i pungen! YIIIIHA! Umm, er ikke du jente? haha jo... i pengepungen! Umm, er ikke du jente? hun er kenguru. jeg ja... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jepp, det er mange kenguruer som skriver perfekt norsk klart det! | Det betviler jeg på det sterkeste. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg kjeder meg, men er glad fordi Alta IF vant idag Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 YES! Nå fikk jeg solgt Hovebilletten min... + at pappa drar til italia... så NÅ blirre bling i pungen! YIIIIHA! Umm, er ikke du jente? haha jo... i pengepungen! Pixx or it didn't happen Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 YES! Nå fikk jeg solgt Hovebilletten min... + at pappa drar til italia... så NÅ blirre bling i pungen! YIIIIHA! Umm, er ikke du jente? haha jo... i pengepungen! Pixx or it didn't happen jeg har nu lagt ut bilde som bevis:P Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Bare i RPP, ikke i DNFK Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg kjeder meg, men er glad fordi Alta IF vant idag Hvor var fotballtråden sa du? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg kjeder meg, men er glad fordi Alta IF vant idag Hvor var fotballtråden sa du? Her! Hvordan det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg