Ballus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Ahh...Toppløs sangen til rOlffa er kung Er ikke så begeistret for joiking jeg Er ikke joik da Cd`n heter jo partyjoik? Men det er jo ikke joik, det er rap Ahh...Toppløs sangen til rOlffa er kung Er ikke så begeistret for joiking jeg Er ikke joik da Cd`n heter jo partyjoik? Men det er jo ikke joik, det er rap Up my ass :!: seriøst. stopp den evige quotinga. Sorry Ballus Plager det deg? nei, han bare later som. Unnskyld o store balle lus Plager det deg? neida. Endret 7. juni 2009 av Tee_c Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg digger Young Frankenstein =D Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg drømte at jeg syns en Kanye West-sang var kul. Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg drømte at jeg syns en Kanye West-sang var kul. Freaky dream! Kald pizza i dag. Eller.. hmm varme den? Bestille-pizza fra i går. Hmprf. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kald pizza > varm pizza Most of the time, that is. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 varm pizzaen fra i går lagde et selvportrett i photoshop i dag en stund siden jeg har holdt på i photoshop. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Pizza er varmmat og skal ikke spises kald Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Jeg lagde timed roughsketch av Captain (Major..) Winters fra Band of Brothers i går med mus. Den ble ikke så fin som jeg hadde håpet. Den ble litt langt i fra fin og, desverre. Nå rusler jeg og ser på teeeve og spiser pizza. Det ble kald, forresten. Varm bestillepizza blir så svett og rar når den mikroes. Llandari, dersom den har blitt avkjølt så skal den det. Men når du har bestilt setter du den så klart ikke i frysen. Endret 7. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Mikro? Putt den i stekovnen, da vel. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) liker ikke mikro, mat blir bedre av ovn:) Bare tanken på at maten min blir strålet for og bli varm liker jeg ikke. Endret 7. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Føler meg litt vemodig akkurat nå. Nettopp sendt hjem masse klær og ca alle bøkene og DVDene og diverse annet ... Nå har jeg bare PC, 360 og 6 filmer igjen og jeg skal være her i 23 dager til. Ja ja. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 liker ikke mikro, mat blir bedre av ovn:)Bare tanken på at maten min blir strålet for og bli varm liker jeg ikke. Varmestråling er også stråling Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 liker ikke mikro, mat blir bedre av ovn:)Bare tanken på at maten min blir strålet for og bli varm liker jeg ikke. Varmestråling er også stråling Det er jo akkurat det fyren sier. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Føler meg litt vemodig akkurat nå.Nettopp sendt hjem masse klær og ca alle bøkene og DVDene og diverse annet ... Nå har jeg bare PC, 360 og 6 filmer igjen og jeg skal være her i 23 dager til. Ja ja. You still got internet, right? Right? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ja, jeg har fortsatt internett, men jeg liker ikke å laste ned og se filmer. Serier går greit, men film foretrekker jeg på VHS eller DVD (oh yeah, I said it, jeg foretrekker visse ting på VHS selv om det er tilgjengelig på DVD, ah, nostalgia ) Og e-books er jo et helvete. Jeg trenger muligheten til å bla om sider fysisk. Putte i et av de mange bokmerkene mine, vise den frem til andre og kunne dra frem når som helst, uavhengig av elektrisitet og skjermer og what not. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 YES! Nå fikk jeg solgt Hovebilletten min... + at pappa drar til italia... så NÅ blirre bling i pungen! YIIIIHA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg