Natrich Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Morn folk..! Morn edge! sovet godt? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Norsk muntlig i morgen, ser heller dårlig ut for meg ja. Hvis du hadde brukt tiden du har brukt på å skrive om at det går dårlig for deg på norsk muntlig ville det gått bra for deg. Bare nevner det. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Oj, Erik og Kriss var visst i Hamar i går Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Se filmen hos Youtube What would Brian Boitano do If he was here right now, He'd make a plan And he'd follow through, That's what Brian Boitano'd do. When Brian Boitano was in the olympics, Skating for the gold, He did two sow cows and a triple lutz, While wearing a blind fold. When Brian Boitano was in the alps, Fighting grizzly bears, He used his magical fire breath, And saved the maidens fair. So what would Brian Boitano do If he were here today, I'm sure he'd kick an ass or two, That's what Brian Boitano'd do. I want this V-chip out of me, It has stunted my vo-ca-bu-lar-y. And I just want my mom To stop fighting everyone For Wendy I'll be an activist, too, Cos that's what Brian Boitano would do. And what would Brian Boitano do, He'd call all the kids in town, And tell them to unite for true That's what Brian Boitano would do. [DIOLOGUGE] did some one say my name? who are you!? im brain denihi NO! not fuckin brian denihi get the f*** out of here oh.. byeie ________________ When Brian Boitano travelled through time To the year 3010, He fought the evil robot kings and saved the human race again And when Brian Boitano built the pyramids, He beat up Kubela Kong. Cos Brian Boitano doesn't take shit from an-e-y-body So lets all get together, And unite to stop our mom's And we'll save Terrance and Phillip too, Cos that's what Brian Boitano do. And we'll save Terrance and Phillip too, Cos that's what Brian Boitano dooooo, That's what Brian Boitano do. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Morn folk..! Morn edge! sovet godt? Tja. .våkna noen ganger iløpet av natta, men.. nå spiller jeg fifa! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Oppe og irriterer meg over at jeg må bruke naboens nett for vårt døde og routeren er innelåst i kjelleren så bare huseier har tilgang til den.Huseier bor selvfølgelig 4-5 mil unna byen >< Dirk Holdt på å få minstesøss til å gjøre nettopp det, men så kom huseier i det jeg sto halvveis ut vinduet og fotograferte og skremte meg så jeg nesten mista balanse og kamera og nå er jeg på vårt "stabile" nett igjen <3 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ser litt på http://icanhazcheezburger.com Genialt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Holdt på å få minstesøss til å gjøre nettopp det, men så kom huseier i det jeg sto halvveis ut vinduet og fotograferte og skremte meg så jeg nesten mista balanse og kamera og nå er jeg på vårt "stabile" nett igjen <3 Let her do the dirty work? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Natrich, så klart. Jeg vil ikke bli tatt med buksene nede. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 God morgen folket=) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 God morgen folket=) God morgen Flue Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Rick Astley kommer til Stavanger :D Endret 7. juni 2009 av Espen pai Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nå er jeg våken. God morgen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 "HYYYYYYYYYYL" "DÅÅÅÅÅÅN" Noe i den duren? Hvis det er en fare for at et sauehode eller hode av Karl som bor i Hagen blir hivd ut til publikum( noe jeg tviler på) så kommer jeg. Nå er jeg våken. God morgen. God morgen God morgen, ja...er der selv...begynner så smått og få limet av hjernen nå. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvorfor skal det være så vanskelig å stå opp? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 "HYYYYYYYYYYL""DÅÅÅÅÅÅN" Noe i den duren? Hvis det er en fare for at et sauehode eller hode av Karl som bor i Hagen blir hivd ut til publikum( noe jeg tviler på) så kommer jeg. Nå synes jeg du er kjedelig... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Det var ikke meningen Paien min, har bare mareritt om den fyren:S Endret 7. juni 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg