Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Vi er alle på side 1130..

 

Nope, standard sidevisning er 20 innlegg per side, noe som gir dnfk 11291 sider.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ja, men det betyr ikke at alle vi andre er på side 1130. ;)

 

Som regel når en ser etter runde tall og andre tall "som betyr noe" så går en utifra hva som er forumstandarden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
120 innlegg per side, 24" eller 20" og IP.Board 2.2.0 :)

 

Selv om en person bruker det, så blir det ikke til en standard ;)

 

Og high-end kan diskuteres, jeg sitter med 24" og personlig liker jeg 20 innlegg per side, og Hardware.no dynamisk.

Det passer meg bra siden jeg veksler mellem endel forskjellige skjermoppløsninger og skjermstørrelser.

Lenke til kommentar
120 innlegg per side, 24" eller 20" og IP.Board 2.2.0 :)

 

Selv om en person bruker det, så blir det ikke til en standard ;)

 

Og high-end kan diskuteres, jeg sitter med 24" og personlig liker jeg 20 innlegg per side, og Hardware.no dynamisk.

Det passer meg bra siden jeg veksler mellem endel forskjellige skjermoppløsninger og skjermstørrelser.

Synes IP.Board 2.2.0 passer godt til de fleste skjermstørrelser. Før brukte også jeg HW.no Dynamisk, men etter å ha sett IP.Board 2.2.0 sine reklamefrie fordeler og enkle utforming så har jeg fått en ny favoritt :)

 

20 innlegg per side synes jeg personlig gjør det vanskelig å følge med, spesielt i DNFK.

Hva er dine primærskjermers mål?

 

@Flabba, hva mener du med syndommer?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva er dine primærskjermers mål?

 

19" og 24" hjemme, koblet til samme maskin.

Har forumet på 19" når jeg spiller/ser film, og ellers har jeg det på 24".

 

14,1" på jobb.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Takk for det Flabba. Skal forhåpentligvis få til å ligge kun på sofaen og spille PS3 og se film hele dagen og vente på at dama skal komme hjem fra hytta for å så få henne til å natte over til meg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg er våken enda. 10 min igjen før jeg er ferdig på jobb, så tror jeg at jeg skal kjøre meg en liten tur og se ferdig en film før jeg legger meg når jeg kommer hjem. Trenger å koble ut fra jobben. I gårnatt drømte jeg konstant at jeg sendte ut drosjer til folk :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...