Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Sameboe skrev: Har ikke TV på rommet, men har rundet det da 8D Åååja. Du har the real bæsj altså Trodde du hadde emulator jeg. Men uansett om man har rundet det, så skal det uansett en del arbeid til for å finne alle skultulaene... derfor har jeg *hosthark*guide*host*... men har ikke spillt på evigheter enda.. Ble dritlei av vanntempelet som vanlig Endret 6. juni 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sameboe skrev: edge skrev: Sameboe skrev: Hører på verdens kuleste sang! Så mange kule sanger, og du sier at det er er verdens kuleste? Var jo litt ironi i det da Ironi uten menneskelig kontakt er useless.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Slettet-77do0b skrev: Sameboe skrev: Har ikke TV på rommet, men har rundet det da 8D Åååja. Du har the real bæsj altså Trodde du hadde emulator jeg. Men uansett om man har rundet det, så skal det uansett en del arbeid til for å finne alle skultulaene... derfor har jeg *hosthark*guide*host*... men har ikke spillt på evigheter enda.. Ble dritlei av vanntempelet som vanlig Jeg tok vanntempelet uten guide på en og en halv time Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sameboe skrev: Jeg tok vanntempelet uten guide på en og en halv time ;) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 http://open.spotify.com/track/1yrNoXJopuBtsL5Vj62ESi Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 SPAMSPAMSPAMSPAM, ring FBI! Men fra spøk til mer spøk: Alexander Rybak og Alejandro Fuentes DELTE MULIGENS ROM SAMMEN under de siste auditionene av idol.... Her og nå folkens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sameboe skrev: Jeg tok vanntempelet uten guide på en og en halv time Hadde det vært første gang, kunne det der ha blitt kvalifisert som en bra sjekkelinje. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) WheelMan skrev: http://open.spotify.com/track/1yrNoXJopuBtsL5Vj62ESi Sweeet! Endret 6. juni 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Slettet-77do0b skrev: Sameboe skrev: Jeg tok vanntempelet uten guide på en og en halv time Hadde det vært første gang, kunne det der ha blitt kvalifisert som en bra sjekkelinje. Er førstegang jeg har spilt det tempelet Alltid storebroren min som tok det da jeg var liten Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Englishman in New York er litt chill faktisk. Every breath you take liker jeg også ganske godt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Liker Englishman in New York mye bedre enn Every Breth You Take. Diverse jenter i klassen ødela den sangen.. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sitronsaft skrev: Englishman in New York er litt chill faktisk. Every breath you take liker jeg også ganske godt. jeg elsker den. Husker vi måtte lære den i musikken bå barnaskolen:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Sting har jo flere herlige låter. Det er vel den der Streets of Memphis tror jeg den heter også som er god... da har jeg i alle fall to låter fra han som jeg liker. Så da kan vi kanskje bare sette en strek over ordet "flere" i starten av posten min. =) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 God kveld! Hva driver folket med? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 http://open.spotify.com/track/5fgkjhICZnqFctrV0AyuQD Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) WheelMan skrev: http://open.spotify.com/track/5fgkjhICZnqFctrV0AyuQD digg sang EDIT: Agree wikipedersen Endret 6. juni 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Wikipedersen skrev: WheelMan har fin musikksmak Indeed Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Uff, kan dere ikke skrive hva det er snakk om i tillegg til å poste en Spotify-lenke? Endret 6. juni 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Liker Lonestar sin versjon bedre, men ja, fin musikksmak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg