SpecialForce Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Føler meg sliten i dag. Det er gøy å sykle til det lokale myghølet for å treffe en jente og så finne ut at hun har dratt til en annen.. Kill her. She deserves it. fuuuuu She better dan frk. epic boobs Nå har jeg sett The Last Samurai atter en gang, og denne gangen var den beste. Jeg gleder meg til jeg kan se den i et lydisolert rom, uten forstyrrelser, med god tv og HD-kvalitet. God lyd selvsagt. Jeg er frelst, jeg har et déjá vú, jeg er rolig, jeg er i opprør. Jeg må gjøre noe, eller ingenting? Nyt livets enkle gleder. Den filmen er flott Hva slags miljø så du den i? Var det topp klasse utstyr rundt deg? Var det BD eller DVD? Endret 6. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Kill her. She deserves it. Dæven for et godt forslag. Nå har jeg sett The Last Samurai atter en gang, og denne gangen var den beste. Jeg gleder meg til jeg kan se den i et lydisolert rom, uten forstyrrelser, med god tv og HD-kvalitet. God lyd selvsagt. Den filmen så jeg... på onsdag? Uansett, det er en veldig god film, så den på skolens amfi (-kinosal.) Måten den er lagd på og historien bak, gjør så du virkelig lever deg inn i filmen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Godt sagt, The Prophet Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Så den på kino da den kom. Godt innenfor topp 10 filmopplevelser er den. Argh, jeg kommer ikke på navnet på en sang, og har ikke noe annet enn melodien på en bitteliten bit og teksten, og jeg er ikke sikker på teksten engang da det er Enya-ish. Den begynner å gli ut av hodet mitt og! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Føler meg sliten i dag. Det er gøy å sykle til det lokale myghølet for å treffe en jente og så finne ut at hun har dratt til en annen.. Kill her. She deserves it. fuuuuu She better dan frk. epic boobs Dont believe you. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Det eneste som er dumt med filmen, er at selv om den er trist på så mange måter får den meg ikke, som med alle andre filmer, til å gråte. Og det ville gjort opplevelsen komplett. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Get aLief @Nopros Endret 6. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 FUCK! Skulle ringe min ex i dag å snakke litt om no en søppelsekk med klær jeg har som er han sine... men når jeg ringte frika jeg ut å la på etter 1 ring. Fuck! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Det eneste som er dumt med filmen, er at selv om den er trist på så mange måter får den meg ikke, som med alle andre filmer, til å gråte. Og det ville gjort opplevelsen komplett. Det har du rett i. Men i grunnen så føler jeg ikke at historien er så veldig trist at tårene presser på, men den drives fremover naturlig. @flabba WTF? Endret 6. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Folkens, dere må unnskylde at jeg er sentimental og mer dyp enn vanlig for øyeblikket, men slik går det. Det er verdt det på alle måter. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 FUCK! Skulle ringe min ex i dag å snakke litt om no en søppelsekk med klær jeg har som er han sine... men når jeg ringte frika jeg ut å la på etter 1 ring. Fuck! Oh bad. Sorry SF trenger ikke to Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Det går så bra atte @Sitronsaft Endret 6. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Fy faen. vanskelig og fokusere! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 FUCK! Skulle ringe min ex i dag å snakke litt om no en søppelsekk med klær jeg har som er han sine... men når jeg ringte frika jeg ut å la på etter 1 ring. Fuck! Oh bad. Sorry SF trenger ikke to Iknow... det er bad. Blir så nervøs når jeg må ringe folk. Spesiellt når jeg vet at personen IKKE vil snakke med meg =/ Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Fy faen. vanskelig og fokusere! På hva? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Blir så nervøs når jeg må ringe folk. Ja, forferdelig å ringe folk.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Kan jo være det noen ganger, Eirik Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Ja, forferdelig å ringe folk.. Skriver litt personlig nå, men whatever. Jeg tror at jeg har telefonskrekk. Hver gang noen ringer meg, går pulsen opp i >150. Hater telefoner! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Blir så nervøs når jeg må ringe folk. Ja, forferdelig å ringe folk.. når du mp ringe er person som du vet ikke vil snakke med deg i det heletatt blir det skummelt å måtte ringe. Synes jeg da. Men jeg er pysete på slikt. Ja, forferdelig å ringe folk.. Skriver litt personlig nå, men whatever. Jeg tror at jeg har telefonskrekk. Hver gang noen ringer meg, går pulsen opp i >150. Hater telefoner! iknow. Jeg selv tar ikk tlf hvis det er ukjennt tlf nr eller sjult nr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg