Mikkel™ Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Pizza-pils-og-film er bedre! Sitter her halvdrita og ser på småryps på nettby... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Pizza-pils-og-film er bedre! Sitter her halvdrita og ser på småryps på nettby... kewlt Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Pizza-pils-og-film er bedre! Sitter her halvdrita og ser på småryps på nettby... Haha, nettbypedofile folk er bare skumle Hadde ei 40 åring som drev og kommenterte på filene mine og slik her om dagen Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Så dokumentaren om Cameron Hooker og kidnappingene i sta. Herregud, så syk verden vi lever i. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 http://www.asovision.com/gun/movie.html WTF?! Jeg vil ha en! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 http://www.asovision.com/gun/movie.html WTF?! Jeg vil ha en! Awesome ass. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Heftig! den var rett og slett awesome! når fins den på thinkgeek mon tru? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Pizza-pils-og-film er bedre! Sitter her halvdrita og ser på småryps på nettby... Haha, nettbypedofile folk er bare skumle Hadde ei 40 åring som drev og kommenterte på filene mine og slik her om dagen Sikkert 20-år siden hun tørka inn Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Hvor er alle sammen Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg vil se på barne-tv! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 tunfisksmørbrød chillen litt, også ut å jogge! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 I'm fuckin boooored! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 JEg ogsåååååååå!!! Sukker boost. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Føler meg sliten i dag. Det er gøy å sykle til det lokale myghølet for å treffe en jente og så finne ut at hun har dratt til en annen.. waat... Legg til at det er et godt stykke. Endret 6. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Føler meg sliten i dag. Det er gøy å sykle til det lokale myghølet for å treffe en jente og så finne ut at hun har dratt til en annen.. Kill her. She deserves it. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Nå har jeg sett The Last Samurai atter en gang, og denne gangen var den beste. Jeg gleder meg til jeg kan se den i et lydisolert rom, uten forstyrrelser, med god tv og HD-kvalitet. God lyd selvsagt. Jeg er frelst, jeg har et déjá vú, jeg er rolig, jeg er i opprør. Jeg må gjøre noe, eller ingenting? Nyt livets enkle gleder. Endret 6. juni 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg var ute å råna på en parkeringsplass... det var egentlig ganske gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg