Shruggie Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Mandag du mener? Les boka Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Mandag du mener? Les boka Mandag mente jeg ja, har lest boka da. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Du har lest boka... Og veit ikke hvilken sjanger det er? Og eksamineringen skjer til mandag? Hoi, høres ut som du bør gjøre noe annet enn å sitte her. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Du har lest boka... Og veit ikke hvilken sjanger det er? Og eksamineringen skjer til mandag? Hoi, høres ut som du bør gjøre noe annet enn å sitte her. Haha, jeg er fortvilt Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Mjah. Faldbakken er nok grundig dokumentert rundtomkring. Det skulle forbause meg stort om du ikke finner en mastergradsavhandling på universitetsbiblioteket. Men i og med at det er lørdag og du har til mandag er kanskje google enklere Eller så kan du jo ringe ham, han bor i Hamar. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Mjah. Faldbakken er nok grundig dokumentert rundtomkring. Det skulle forbause meg stort om du ikke finner en mastergradsavhandling på universitetsbiblioteket.Men i og med at det er lørdag og du har til mandag er kanskje google enklere Eller så kan du jo ringe ham, han bor i Hamar. Har faktisk drukket kaffe med han Google is my friend today, as always Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Føler at jeg har sløst bort hele denne fine lørdagen, ikke vørt med noen venner og bare gått rundt og surra. Sitter nå og synes synd på meg selv, og hører på Brothers In Arms. Kan noen muntre meg opp litt? Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Nei. Jobb med muntligoppgaven din. Hvis du bare har surra i én av de dedikerte to dagene er det på tide du begynner å jobbe. Det er ikke veldig gøy, men når du er så langt som at du ikke vet sjangeren på boka du skal snakke om i 10-15 minutter, da... Kjipt, men jeg anbefaler deg å ta øvelsesoppgavene seriøst. Du får veldig bruk for det dersom du skal ta videregående! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Haha, skrevet 111 ord såå morsomt... Endret 6. juni 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Lite liv her ikveld oO Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Skulle ønske jeg gikk på VGS igjen. Ikke noe ansvar, ingen finansielle problemer, friminutt hvert 45e minutt, fritimer, modern mekker mat hjemme, ingen husleie... Vi har ikke friminutt hvert 45. minutt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Digg å være ferdig på videregående Digg å være ferdig på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Lite liv her ikveld oO Mhm. Muntlig på Mandag Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 I går kveld måtte jeg rushe styrketreningen skikkelig, ta de hardeste vektene jeg noen gang har tatt på under 20 min når jeg vanligvis bruker 50-60 min. Prøvde badekar for første gang på sikkert 5 år da jeg kom hjem. Det var himmelsk. I dag er kroppen min skikkelig ødelagt, jeg får nesten vondt av å bevege beina. Men dog en ekstremt bra dag, var gøy 80% av tiden på Meny, det har jeg mest panteautomaten å takke for, der kan jeg stå med mp3-spiller og bare ha mine egne tanker til selskap Prøvde noe helt nytt etter jobb, kalt "tricking", som var veldig gøy. Livsgleden min er nokså stor for øyeblikket. Har kommet i kontakt med en jente på nett også, som jeg synes er ganske interessant Men som alle ganger før skjer det sikkert ikke noe.. Men lov å håpe. Trodde forresten at skolen var ferdig nå, da jeg hadde siste prøve på fredag. Men neida, fått oppgave av engelsklæreren. Så det blir jobbing i morgen... Sry for langt innlegg Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Aner ikke hva jeg skal tro om innlegget ditt Zeromac. Er dette 4chan-språk eller noe slikt? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Digg å være ferdig på videregående Digg å være ferdig på ungdomsskolen. Heh. Det blir bare verre og verre, skal vite. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Aner ikke hva jeg skal tro om innlegget ditt Zeromac. Er dette 4chan-språk eller noe slikt? too long; didnt read. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Digg å være ferdig på videregående Digg å være ferdig på ungdomsskolen. Heh. Det blir bare verre og verre, skal vite. Jepp, er klar over det. Men lærerne der kan neppe være dummere enn de vi har nå. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) .... Fint å høre Endret 6. juni 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg