Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mjah. Faldbakken er nok grundig dokumentert rundtomkring. Det skulle forbause meg stort om du ikke finner en mastergradsavhandling på universitetsbiblioteket.

Men i og med at det er lørdag og du har til mandag er kanskje google enklere :)

Eller så kan du jo ringe ham, han bor i Hamar.

Lenke til kommentar
Mjah. Faldbakken er nok grundig dokumentert rundtomkring. Det skulle forbause meg stort om du ikke finner en mastergradsavhandling på universitetsbiblioteket.

Men i og med at det er lørdag og du har til mandag er kanskje google enklere :)

Eller så kan du jo ringe ham, han bor i Hamar.

Har faktisk drukket kaffe med han :wee:

Google is my friend today, as always :D

Lenke til kommentar

Nei. Jobb med muntligoppgaven din. Hvis du bare har surra i én av de dedikerte to dagene er det på tide du begynner å jobbe. Det er ikke veldig gøy, men når du er så langt som at du ikke vet sjangeren på boka du skal snakke om i 10-15 minutter, da...

Kjipt, men jeg anbefaler deg å ta øvelsesoppgavene seriøst. Du får veldig bruk for det dersom du skal ta videregående!

Lenke til kommentar

I går kveld måtte jeg rushe styrketreningen skikkelig, ta de hardeste vektene jeg noen gang har tatt på under 20 min når jeg vanligvis bruker 50-60 min. Prøvde badekar for første gang på sikkert 5 år da jeg kom hjem. Det var himmelsk.

I dag er kroppen min skikkelig ødelagt, jeg får nesten vondt av å bevege beina. Men dog en ekstremt bra dag, var gøy 80% av tiden på Meny, det har jeg mest panteautomaten å takke for, der kan jeg stå med mp3-spiller og bare ha mine egne tanker til selskap :)

Prøvde noe helt nytt etter jobb, kalt "tricking", som var veldig gøy. Livsgleden min er nokså stor for øyeblikket. Har kommet i kontakt med en jente på nett også, som jeg synes er ganske interessant :) Men som alle ganger før skjer det sikkert ikke noe.. Men lov å håpe.

Trodde forresten at skolen var ferdig nå, da jeg hadde siste prøve på fredag. Men neida, fått oppgave av engelsklæreren. Så det blir jobbing i morgen... Sry for langt innlegg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...