Ballus Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Du snakker til ett kvinnfolk Hun kan legge den fra seg allikevel. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Du snakker til ett kvinnfolk Hun kan legge den fra seg allikevel. jeg la den fra meg nå. Eller jeg ga resten til lillesøstra mi! =D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 sjølkontroll har du ikke ser jeg måtte faktisk gi den fra deg så du ikke skulle spise mer. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 sjølkontroll har du ikke ser jeg måtte faktisk gi den fra deg så du ikke skulle spise mer.nei når det kommer til den ene satanuka i måneden eier jeg ikke sjølkontroll. Er jævlig dritt, men min lillesøster fikk sjokoladen så hun ble sikkert glad og fornøyd=D Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 sjølkontroll har du ikke ser jeg måtte faktisk gi den fra deg så du ikke skulle spise mer.nei når det kommer til den ene satanuka i måneden eier jeg ikke sjølkontroll. Er jævlig dritt, men min lillesøster fikk sjokoladen så hun ble sikkert glad og fornøyd=D Samme her.. Blir sånn "sjokolade *om nom nom* Hmm... mett? nei" Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Fått med dere at BarneTV kun vises på NRK3 i fremtida :< Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Fått med dere at BarneTV kun vises på NRK3 i fremtida :< Ja. Det var vel annonsert at det vil bli sendt på "NRK Super". Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Plasser jeg skal dra en gang i livet!: Hong Kong Guilin Tokyo Rio de Janeiro Los Angeles Manchester Paris Madrid Sydney Haha? Hva? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Plasser jeg skal dra en gang i livet!: Hong Kong Guilin Tokyo Rio de Janeiro Los Angeles Manchester Paris Madrid Sydney Haha? Hva? Manchester United supporter, derfor Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Manchester United supporter, derfor ain't worth it. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Fått med dere at BarneTV kun vises på NRK3 i fremtida :< Ille, demonstrasjonstog anyone? God morgen foresten Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Digg å være ferdig på videregående Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) . Endret 6. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Digg å være ferdig på videregående Snodig, jeg misunner deg, men jeg har ikke begynt på VGS enda. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 var ferdig i fjor jeg Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Skulle ønske jeg gikk på VGS igjen. Ikke noe ansvar, ingen finansielle problemer, friminutt hvert 45e minutt, fritimer, modern mekker mat hjemme, ingen husleie... Damnit, nå ble jeg i dårlig humør Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 sjølkontroll har du ikke ser jeg måtte faktisk gi den fra deg så du ikke skulle spise mer.nei når det kommer til den ene satanuka i måneden eier jeg ikke sjølkontroll. Er jævlig dritt, men min lillesøster fikk sjokoladen så hun ble sikkert glad og fornøyd=D Samme her.. Blir sånn "sjokolade *om nom nom* Hmm... mett? nei" mhm er helt fælt. Men det går jo over, men liker det ikke. Å sjokolade er blir bare drit kvalmende. Så er slitsommt:P Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 AFRICA Its gonna take a lot to drag me away from youuuuuuu Theres nothing that a hundred men or more could ever doooo I bless the rains down in Africaaaaaaaaa Gonna take some time to do the things we never had Fått dilla jeg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Noen som har lest Eksil av Knut Faldbakken? Hva slags sjanger er den? Muntlig tentamen i norsk i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg