Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri interessert meg stort i Japan - men på en annen side, så syns jeg Nord-Korea virker spennende. Kunne aldri tenkt meg å dra dit, men leveformen (som faktisk er grusom) og kulturen dems er interessant, i en egen klasse. Kommunisme. Kim Jong-il. Og hvordan de praktiserer han som en gud.

 

Har sett serier som omtaler Nord-Korea, og kan anbefalle det på det sterkeste. Meget interessant. "Inside North Korea", produsert av National Geographic, finnes på YouTube (alle programmene).

Lenke til kommentar
Wat? Er det klisjè å elske gamle serier? Jeg har det inntrykket av at i dagens ungdomsamfunn er alt som er gammelt dårlig omtrent.

Kødder du eller, alle liker jo gamle ting nå til dags. Og alle elsker musikk og film, og spesielt gamle og ukjente band og filmer respektivt som ingen har hørt om.

 

Også har de 'fornavn' Kaizer 'etternavn' som nick og prøver å være morsomme og intelligente samtidig. Alltid.

Jeg er 16-17 år og henger med folk i denne alderen, så jeg vet ikke helt hvor du er fra eller alderen din, men dine observasjoner stemmer ikke med hvordan det er i min omganskrets.

Aps, glemte å svare. Det var selvfølgelig en generalisering på ungdomsbasis generelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...