Shikaru Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 på facern, men antar at andre kan se album til andre? http://www.facebook.com/album.php?aid=8504...9651&page=4 Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Ikke annen mulighet da? vil så gjerne se hva du opplever Lenke til kommentar
K.. Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 HARR HARR! Ferdig med alle eksamenenenenene, så nå er det rett hjem nord imorgen. Livet er gledelig, amirite? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 kunne sikkert lasta de opp en annen plass, men gidder ikke det nå i hvert fall. kanskje jeg legger det ut på en blog ellerno Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Fine bilder Shikaru! Eksempel: Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Im dazed Må komme meg til Japan en gang i framtiden. Kulturelle forskjeller du kan forelske deg i Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 å faen jeg greier ikke slutte å spise sjokolade... æææh.. jeg trenger at det snart er slutt... aah! GUD jeg er kvalm! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Har aldri interessert meg stort i Japan - men på en annen side, så syns jeg Nord-Korea virker spennende. Kunne aldri tenkt meg å dra dit, men leveformen (som faktisk er grusom) og kulturen dems er interessant, i en egen klasse. Kommunisme. Kim Jong-il. Og hvordan de praktiserer han som en gud. Har sett serier som omtaler Nord-Korea, og kan anbefalle det på det sterkeste. Meget interessant. "Inside North Korea", produsert av National Geographic, finnes på YouTube (alle programmene). Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 på facern, men antar at andre kan se album til andre? Nice. Så epic ut. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Inside North Korea er flott. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Inside North Korea er flott. Har sett den , men føler fortsatt at det er en mediavri på framstillingen. Ville mye heller bodd til en middelklasse familie der nede å testa ut selve menneskene sosialt. Tror nok det finnes masse kule folk der. som kansje ikke alltid prater om den store lederen Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 å faen jeg greier ikke slutte å spise sjokolade... æææh.. jeg trenger at det snart er slutt... aah! GUD jeg er kvalm! *stjele sjokoladen til Flabba* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Plasser jeg skal dra en gang i livet!: Hong Kong Guilin Tokyo Rio de Janeiro Los Angeles Manchester Paris Madrid Sydney Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Wat? Er det klisjè å elske gamle serier? Jeg har det inntrykket av at i dagens ungdomsamfunn er alt som er gammelt dårlig omtrent. Kødder du eller, alle liker jo gamle ting nå til dags. Og alle elsker musikk og film, og spesielt gamle og ukjente band og filmer respektivt som ingen har hørt om. Også har de 'fornavn' Kaizer 'etternavn' som nick og prøver å være morsomme og intelligente samtidig. Alltid. Jeg er 16-17 år og henger med folk i denne alderen, så jeg vet ikke helt hvor du er fra eller alderen din, men dine observasjoner stemmer ikke med hvordan det er i min omganskrets. Aps, glemte å svare. Det var selvfølgelig en generalisering på ungdomsbasis generelt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 å faen jeg greier ikke slutte å spise sjokolade... æææh.. jeg trenger at det snart er slutt... aah! GUD jeg er kvalm! *stjele sjokoladen til Flabba* stjel den på ordenntlig! jeg orker ikke mer... kommer til å spy snart:P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 du kan legge den fra deg veit du? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 du kan legge den fra deg veit du? Du snakker til ett kvinnfolk Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 stjel den på ordenntlig! jeg orker ikke mer... kommer til å spy snart:P Har ikke lange nok armer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg