Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Høres spennende ut. Jepp, gleder meg til å bli ferdig. Aller mest ønsker jeg å bli lærer, men har bestemt meg for å oppfylle ønsket mitt med å bo et år i Storbritannia. Selv om det var hardt å begynne rett på etter vgs, så er det deilig sånn i etterkant, man får utdannelse i ung alder og gjøre tid til hva man virkelig har lyst til etterpå. Selv om jeg skjønner veldig godt de som venter et år før de begynner på høyere utdanning. Jeg var nok ganske skolelei da jeg gikk ut, men heldigvis overlevde jeg de to første årene. I Oslo så er det lagt opp slik at man har alle de obligatoriske fagene de to første årene, så får man velge de to siste årene hva man vil fordype seg i. Studiet har blitt veldig mye bedre etter at jeg fikk velge fag selv, det er ihvertfall sikkert! Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Noen som synes mine jobbønsker er barnslige? ^^ Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hmm.. bra at du har funnet ut hva du skal da! jeg har ikke peiling haha.. Litt lyst å bli politi, men det er ufattelig vanskelig. Ellers er det Brannmann eller Ambulansesjåfør. Liker sånne type yrker veldig godt. Politi ja. Snuste ved tanken selv en gang, men det ble lærer på meg. Har jo sagt at jeg skal bli det siden jeg var seks år, så da måtte det bare bli det. Og om 3 uker er jeg ferdig med all praksis i lærerstudiet, joho! Noen som synes mine jobbønsker er barnslige? ^^ Nope. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Noen som synes mine jobbønsker er barnslige? ^^ Neida Og hva skulle vi gjort, om ingen ville blitt politi, brannmann eller ambulansesjåfør? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg lurer på hvordan jeg kommer til å klare meg som lærer med masse tatoveringer og piercinger. De forsvinner neppe med det første, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Noen som synes mine jobbønsker er barnslige? ^^ Neida Og hva skulle vi gjort, om ingen ville blitt politi, brannmann eller ambulansesjåfør? Leid inn militæret til å ta Politiet sin jobb? Slukke branner selv? Komme seg til sykehuset selv? Eplefe: Akkurat det kan ha utslag for om du får en jobb til å begynne med. Ellers kan du vente ''mobbing'' fra elever, eller elever som digger deg! Endret 26. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Eplefe: Akkurat det kan ha utslag for om du får en jobb til å begynne med. Ellers kan du vente ''mobbing'' fra elever, eller elever som digger deg! Plukke ut smykker og bruke foundation på jobbintervju er en ålreit ting. Villedende reklame, men whatever. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Men hav med håret og klærne da? ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 www.deezer.com folkens - genial side! (Og ja, den er lovlig, med mindre jeg er heeelt på tur) Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg lurer på hvordan jeg kommer til å klare meg som lærer med masse tatoveringer og piercinger. De forsvinner neppe med det første, for å si det sånn. Det går nok helt fint! I fjor var jeg selv med to gutter i praksisgruppa som hadde tatoeringer og det ene og det andre. Det handler om hvordan du oppfører deg og at du setter deg i respekt. Jeg tror det skal gå veldig bra jeg, så lenge spiriten er der! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 www.deezer.com folkens - genial side! (Og ja, den er lovlig, med mindre jeg er heeelt på tur) Jeg har en følelse av at jeg trenger flash for å se siden =/ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nå skulle jeg vært ute å drukket øl med en venninne, men jeg kan ikke! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nå skulle jeg vært ute å drukket øl med en venninne, men jeg kan ikke! Kvisen? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nå skulle jeg vært ute å drukket øl med en venninne, men jeg kan ikke! Awww.. Det er bra du har oss da, hehe. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Høres kjedelig ut, Rasch. Hvorfor kunne jeg ikke gått for noe rask og enkel mat i dag. Gidd lag stor meksikansk gryte bare til seg selv Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Nå skulle jeg vært ute å drukket øl med en venninne, men jeg kan ikke! Kvisen? Ja, den er et gyldig argument, men det er også at jeg skal tidlig opp i morgen å tjene penger. Selv om jeg har sovet til 19:00 idag, og at jeg ikke får sove inatt uansett. Ok, det er kvisen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Men hav med håret og klærne da? ^^Ja, klærne er det vanskelig å moderere, for jeg har jo INGEN normale klær, BARE frikeklær. xDHåret? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bare å droppe hårstrikk/spray, det, så legger det seg og gjemmer øreutvidinger og barberte plasser. Magic! Det går nok helt fint! I fjor var jeg selv med to gutter i praksisgruppa som hadde tatoeringer og det ene og det andre. Det handler om hvordan du oppfører deg og at du setter deg i respekt. Jeg tror det skal gå veldig bra jeg, så lenge spiriten er der! Jeg er lite redd for elevene, er mer medarbeiderne jeg er redd for. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hei folkens! Jeg må reboote nå fordi det jævla lydkortet mitt er fucka igjen. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Jeg er lite redd for elevene, er mer medarbeiderne jeg er redd for. Nja, jeg har vel faktisk opplevd lærere som svært åpne jeg da men. Nå skiftes jo faktisk hele den sittende generasjonen lærere snart ut, så jeg tror nok egentlig ikke det er noe problem - faktisk. Man trenger lærere for det første og for det andre så virker det som man er ganske åpne for sånt egentlig. Det er ihvertfall min erfaring fra praksis og som lærervikar i diverse skoler. Så lenge du ikke ser ut som en dass og oppfører deg som en, satt litt på spissen, så går det nok skal du se. Og mange lærere er jo litt frika, haha. Kunst og håndtverkslæreren min i et kurs jeg hadde første året på lærerhøgskolen så ut som et fuglereir, men lærer var hun dog. :!: Endret 26. januar 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Så dere regner med å få opp nivået i de norske skolene nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg