Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan ikke touch, men går etter husken. Etter så mange år foran qwerty så husker jeg alle tastene , skriver uten å se på . Flere som husker plassering ?

Jeg bruker heller ikke touch. Her går det i egenlært skrivemåte - og jeg skriver uten å se på. Det vil jeg tro de fleste gjør (?). Uansett, har aldri tenkt å lære meg touch, men jeg bruker fremdeles så og si alle fingrene.

Lenke til kommentar
Wat? Er det klisjè å elske gamle serier? Jeg har det inntrykket av at i dagens ungdomsamfunn er alt som er gammelt dårlig omtrent.

Kødder du eller, alle liker jo gamle ting nå til dags. Og alle elsker musikk og film, og spesielt gamle og ukjente band og filmer respektivt som ingen har hørt om.

 

Også har de 'fornavn' Kaizer 'etternavn' som nick og prøver å være morsomme og intelligente samtidig. Alltid.

Lenke til kommentar
Jeg bruker heller ikke touch. Her går det i egenlært skrivemåte - og jeg skriver uten å se på. Det vil jeg tro de fleste gjør (?). Uansett, har aldri tenkt å lære meg touch, men jeg bruker fremdeles så og si alle fingrene.

jeg gjør vel noe av det samme som deg. hvem trenger touch når man har en egenlært måte å skrive på.

Lenke til kommentar
Wat? Er det klisjè å elske gamle serier? Jeg har det inntrykket av at i dagens ungdomsamfunn er alt som er gammelt dårlig omtrent.

Kødder du eller, alle liker jo gamle ting nå til dags. Og alle elsker musikk og film, og spesielt gamle og ukjente band og filmer respektivt som ingen har hørt om.

 

Også har de 'fornavn' Kaizer 'etternavn' som nick og prøver å være morsomme og intelligente samtidig. Alltid.

Jeg er 16-17 år og henger med folk i denne alderen, så jeg vet ikke helt hvor du er fra eller alderen din, men dine observasjoner stemmer ikke med hvordan det er i min omganskrets.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...