Trygve Onnestad Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ja , Bend it Smoothies Tine sine får meg til å grine Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Agreed, Bend It er ganske gode Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 ikke smakt den. lager som regel sjøl, men har smakt tine sin, og syns den var god jeg. husker ikke helt, men trur ikke den hadde noe tilsatt sukker, forutenom det som finnes i frukt fra før av. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Smoothies lages best hjemme. Og btw, jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg vil sove mer Gå å legg deg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hadde nok vært best, men minstesøss er på besøk, så jeg føler jeg ikke bare kan legge meg når hu er her. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Var vel ikke tilfeldigvis hun på 15 som stod i dusjen din i går Datasmurf ??? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ok. Nå skal jeg innta litt føde. 3 bananer for å være eksakt. Så skal jeg nedover i byen å bruke penger på alkohol . så landskamp . Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 lurer på om jeg tar det rolig i kveld alikevel. Fant ut at jeg begynner å bli blakk =/ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Godmorgen. God morgen lars, sovet godt? Endret 6. juni 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Gah, jeg sovnet alt for sent i går. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 God Morgen. Spist frokost og sett på Full House nå. Ganske bra serie egentlig. Faktisk. Ikke en av de verste vaffal. Kanskje på topp 10. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 å herre, nei den serien er ikke det minste bra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Godmorgen. God morgen lars, sovet godt? Som en stein. Har hatt nydelig schærste på besøk og da sover jeg alltid godt.| Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Det kan jeg tenke meg de fleste sier. Den er jo klisjé, en familie i hus og masse som skjer der, latter i bakgrunn hele tiden, awwwh-øyeblikk osv. Men i denne sjangeren synes jeg den er god, f. eks jeg mener Full House er en del bedre enn Two and a Half Men, Everybody Loves Raymond, etcetera. Step By Step kan sammenlignes med Full House og. Jeg synes disse 20 år gamle moroseriene er bedre enn de nye jeg. Er mer forskjellig å finne. De to siste jeg så i Full House var 1) Michelle skulle i barnehagen 2) Danny fikk seg dame men var usikker i Two and a half men er det mye av det samme hele tiden, og det er jo at Charlie Sheen skal pule. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Full House med Bob'ern og Olsen-twinsa som én bebis? Håhneidu. EDIT: Men Cyph, two and a half men er morsomt, en nøkkelfaktor i en humorserie... (Forresten er jeg ikke klar over at folk har forskjellige humor.) I tillegg veit jeg ikke hva som er mest klisjé, serien eller det å elske gamle serier... Endret 6. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg