Shruggie Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Involverer den Britta? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) OMFG, dårlig engelsk og cybersex?? WTF... @nopros Takk for sangen av diaz, wheelia Lol, Spotify har ikke selvironi.. Brittas fitta er ikke der Endret 5. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Omg, jeg kom over en sang på Spotify - ga meg så sykt med minner fra TG. Fikk nesten tårer i øynene, savner TG såå Attention grabberen er elsk da OMFG, dårlig engelsk og cybersex?? WTF... Du som sa jeg skulle... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Omg, jeg kom over en sang på Spotify - ga meg så sykt med minner fra TG. Fikk nesten tårer i øynene, savner TG såå Attention grabberen er elsk da Var ikke den, var en annen vi spilte til stadighet for å våkne litt / vekke folk. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jaja, men det må jo væree noe morsomt i loggen Ikke cybersex.. @Wheelie: Hvilken? Endret 5. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Natt Endret 6. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Back from pokerkveld. wasap? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 @Wheelie:Hvilken? Begynnelsen (0:00-1:05) av denne: http://open.spotify.com/track/4qlHI1TjrKhIPZeEiSZqO9 Gikk hardt for seg skal man si.. Mobilene lå og hoppet på bordet, samme med drill, drillbits, mus, tastatur m.m. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 wasap? @ worx Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 @Wheelie:Hvilken? Begynnelsen (0:00-1:05) av denne: http://open.spotify.com/track/4qlHI1TjrKhIPZeEiSZqO9 Gikk hardt for seg skal man si.. Mobilene lå og hoppet på bordet, samme med drill, drillbits, mus, tastatur m.m. Takk, Wheelie Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Vær snill med søstra di nå, SF Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Back from pokerkveld. wasap? You haz cash wunnen?? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Back from pokerkveld. wasap? You haz cash wunnen?? owshit that is illegal man Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Yo. sap? Yo Ballus. Sitter her med en uåpnet Monster, har akkurat pusset tenna så venter litt med å åpne den. Vært på pokerkveld, kost oss og slappet av, litt trøtt nå. Snakket med noen koselige jenter. Du da? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Er litt småfull jeg Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 Yo Ballus. Sitter her med en uåpnet Monster, har akkurat pusset tenna så venter litt med å åpne den. Vært på pokerkveld, kost oss og slappet av, litt trøtt nå. Snakket med noen koselige jenter. Du da? TAKK. chiller med noen kompiser, har vært i bursdagsselskap tidligere på kvelden og var akkurat ute å spilte nattbasket. fint det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2009 flotters jeg tror jeg legger meg i senga nå straks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg