Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Samebror kom nettop hjem fra grillparty, han hadde visst spillt en drikkelek kallt bussen :p

Bussen ja..

Husker noen kamerater tok den hos noen jeg kjenner sånn halvveis. Gode, gode minner..:wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morsomt med folk som absolutt på sette merkelapper på folk. Emo, nerd, whatever. La folk være folk og forhold deg til dem som individer, så skal du se livet blir litt mer interessant.

Problemet er jo at "merkelapperne" har en mening om at disse velger en stil de har sett, og bruker den. Hvis det er tilfellet er jeg til dels enig i at det er rett å tag'e noen etter labels (For eksempel Klaas, 12, har sett bilder av emokids på facebook og bestemmer seg for at det er kult og at han og skal gjøre sånn). En annen vinkling er jo at dette er inspirasjonskilder sant.. Goes on and on and on.

... Og derfor mener jeg Helnøtt burde hatt en mindre prosentandel nøtter i seg.

Lenke til kommentar
Ser egentlig ikke problemet med å ha foreldre i vennelista.

Kan gi deg et worst case; (dette er faktisk sant til de grader av sannhet!)

Nina har faren sin som venn på facebook. Ole er ikke klar over dette, og Ole er en liten artigfrans han! Han legger ut kommentarer på et av bildene til Nina som involverer hennes far, en bordtennisracket og lærtights. (Kommentaren inneholder dette - ikke bildet!)

Faren tok det visst med godt humør, men "Nina" fikk en subtil "... Tror jeg skal slette Facebook'en, blir litt dumt at vi er venner der og sånn". :wee:

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
ah, da har jeg vært ute å jogga + + :) sliten og god.

Så sent, ikke redd for å bli overfalt da?

Shikaru har sett nok anime til å ta både fem og seks kampklare ninjaer, han. :cool:

Heh, en kompis spiste sjokkis og begynte å hoste og puste noe vakent. Da det endelig gikk over kom han på at han har nøtteallergi... Fortjener pokal, medaljong og diplom!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...