Natrich Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Pilotbriller er da absolutt ikke emo? Nettopp...blir lei meg av slike folk... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kom ikke inn på engler & demoner Ganske sikker på at det var på grunn av at jeg var med en liten fyr, men.... Tuller du? Jeg kjøpte billetter til den uten problemer... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Tuller du? Jeg kjøpte billetter til den uten problemer... Kondolerer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Har dere ikke hørt, pilotbriller og sort genser er nye definisjonen på emo.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Tuller du? Jeg kjøpte billetter til den uten problemer... Kondolerer. Hva? kondolere kondole're v2 (fra lat., av *kon- og lat. dolere 'føle smerte') utrykke sin medfølelse i en annens sorg Endret 5. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Tuller du? Jeg kjøpte billetter til den uten problemer... Har kommet inn på 15 års grense filmer før. Men ganske sikker på at det var fyren jeg var med, han kan faktisk fort forveksles med en 11 åring :!: edit: skirvelfi Endret 5. juni 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 SP: Engler og demoner var ikke akkurat noe å skryte av. Jeg så den gratis, heldigvis. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Stemmer at filmen ikke er så god. Håper jeg orker å lese boken, "alle" sier at den er bedre. Hvordan står det til med Nameless i dag? Endret 5. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Samebror kom nettop hjem fra grillparty, han hadde visst spillt en drikkelek kallt bussen Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Gief details Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Hjemme fra party 23.40? Ikke særlig stor suksess da. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg har også kommet inn på film med 15-årsgrense. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Stemmer at filmen ikke er så god. Håper jeg orker å lese boken, "alle" sier at den er bedre.Hvordan står det til med Ida i dag? Joda, går greit. Men du, hvis du absolutt skal bruke et navn på meg så finn på et nytt et, da. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Mamma på facebook FACEPALM! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Hjemme fra party 23.40? Ikke særlig stor suksess da. Han dro hjem så tidlig fordi han skal på supportercup imorgen da Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Morsomt med folk som absolutt på sette merkelapper på folk. Emo, nerd, whatever. La folk være folk og forhold deg til dem som individer, så skal du se livet blir litt mer interessant. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Jeg har også kommet inn på film med 15-årsgrense. Tviler ikke Mennesker som setter merkelapper er ikke i min favorittgruppe. Her var det stille i dag, er det stille før stormen? Endret 5. juni 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Mamma på facebook FACEPALM! wut? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Mamma på facebook FACEPALM! Godt illustrert. Det lønner seg da å ikke legge de til i vennelisten sin av helt åpenbare grunner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg