Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

JEg jobber som frivillig hos dyrebeskyttelsen, driver litt med politikk, flammespruting (skal lære meg flammesluking nå, nettopp kjøpt boken) og trener hunden. Det er mine hobbyer. :wee:

Så gøy da, er selv også politisk aktiv. Har en del verv i både parti og ungdomsparti. I tillegg er jeg både karatedommer og trener. Men så har jeg jo jobb ved siden av studiene også, så det blir til at karaten blir litt skjøvet ut. Prioriterte den såpass mye da jeg var ung, at det er på tide å prioritere andre ting i livet. :) Ellers vier jeg mye av livet til film, musikk, litteratur og tegning. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så gøy da, er selv også politisk aktiv. Har en del verv i både parti og ungdomsparti. I tillegg er jeg både karatedommer og trener. Men så har jeg jo jobb ved siden av studiene også, så det blir til at karaten blir litt skjøvet ut. Prioriterte den såpass mye da jeg var ung, at det er på tide å prioritere andre ting i livet. :) Ellers vier jeg mye av livet til film, musikk, litteratur og tegning. :)

Fjern karaten og så er vi ganske like. Jeg skal og bli lærer, sånn. Fun fact. :wee:

Lenke til kommentar

Fjern karaten og så er vi ganske like. Jeg skal og bli lærer, sånn. Fun fact. :wee:

Oi, hehe, ja, da har vi visst mange like interesser. Hvor langt har du igjen før du blir lærer?

Lenke til kommentar
Sprute flammer har jeg gjort. Det er ikke vanskelig, trenger ikke bok til det! :)
Og du tror ikke JEG har sprutet flammer? Trodde alle hadde fått med seg videoen, jeg..

Jeg snakker om å SLUKE flammer.

EDIT: Jooo, også er bodymodification en hobby. Og jeg vil ta opp fakirkunst.

oh, flammesluking ja.. kanskje litt værre en flammespruting! ;D

Lenke til kommentar
Oi, hehe, ja, da har vi visst mange like interesser. Hvor langt har du igjen før du blir lærer?
Er fremdeles på VGS, jeg. Men jeg har i hvert fall bestemt meg og begynt å lete etter skoler. :)
oh, flammesluking ja.. kanskje litt værre en flammespruting! ;D
Litt. Flammespruting er bare gøy. :wee:
Lenke til kommentar
Jeg har faktisk drevet med dans og turn, dette var for mange år siden og kan ikke lengere brukes til å trekke damer med :hm:

Dans og turn er absolutt noe du kan trekke damene med!

Forresten: Det med Frelsesarmeen.. jeg var med på et møte, så begynte de å snakke om Jesus. Jeg kom ikke tilbake. Ville bare ha Uniform jeg! ^^

Lenke til kommentar
Er fremdeles på VGS, jeg. Men jeg har i hvert fall bestemt meg og begynt å lete etter skoler. :)

Aha, I see. :) Jeg går nest siste året. Er så rart at jeg har mindre enn 1 1/2 igjen. Tida har gått så fort! Du får ha lykke til da. ;)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Jeg har faktisk drevet med dans og turn, dette var for mange år siden og kan ikke lengere brukes til å trekke damer med :hm:

Har du trukket damer før? O_o

Bah, jeg er så hinsides trøtt, men vil absolutt ikke legge meg. Forslag til hva man kan diagnosere meg med da? Dette er noe jeg faktisk sliter med =/

Lenke til kommentar

Har du trukket damer før? O_o

Bah, jeg er så hinsides trøtt, men vil absolutt ikke legge meg. Forslag til hva man kan diagnosere meg med da? Dette er noe jeg faktisk sliter med =/

Sånn generelt? Gå og legg deg, der er medisinen din.

Eller se på Tv2 nå. KT Tunstall der. Hun er flink.

Lenke til kommentar
Aha, I see. :) Jeg går nest siste året. Er så rart at jeg har mindre enn 1 1/2 igjen. Tida har gått så fort!
Det tror jeg på. Det virker kjempespennende. Skal du jobbe på barneskole, ungdomsskole eller VGS, da? :wee:

Barneskolen antagelig. Er glad i barn og trives i barneskolen. I tillegg så virker det litt rart for meg enda å jobbe i en 10. klasse, føler jeg må bli litt eldre før jeg skal begynne som lærer i ungdomsskolen eller videregående for den saks skyld. Nå blir jo jeg allmennlærer da, med fordypning i naturfag, samfunnsfag og engelsk, så vi får se. Da har man jo lov til å undervise i hele grunnskolen. Jeg kommer til å studere engelsk litteratur i Storbritannia senere, samt kanskje kriminologi og spes. ped - og da har jeg jo også mulighet til å undervise i den videregående skolen om jeg bestemmer meg for det. Har lyst til å ta en master i engelsk litteratur eller lignende nemlig. :)

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...