Lord Britishface Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Ja. Men så lenge man ikke trenger å bekymre seg for økonomien har ikke penger så mye å si. Da har man vært heldig. Å etablere seg i dagens boligmarked er latterlig kostbart. (For øyeblikket er det riktignok ikke fullt så ille som det har vært tidligere, men det har jo sine årsaker.) Men så fremt man er i fast jobb og er gjeldsfri kan man være rimelig fri for bekymringer. Endret 5. juni 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Altså er vi tilbake til det som har med at penger gir lykke. =) Et samfunn uten verditransaksjoner hadde blitt fullstendig anarki og umulig for lovens håndhevere. Enkelte mennesker er født psykopater, så samfunnet ville ha blitt et særdeles utrygt sted å leve. Etter en viss periode i anarki og løssluppenhet, ville folk etter hvert ha begynt å bytte til seg f.eks korn mot fisk og da er vi uansett på vei tilbake til penger. 6 timer igjen på jobb! Blir fet lommebok i kveld da. ^^, Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Byttet sitat igjen jeg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Terminator salvation var faktisk ikke så ille likevel. Tror de som annmeldte den hadde for store forhåpninger... SPOILAH! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor sikker på at du vil vite det ?Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor heeeeeeeelt sikker? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Ok da... Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor ARNOLD IS BACK IN CGI! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Penger fører til lykke i en viss grad, men overflod fører ikke til direkte lykke i det lange løp. Tenk deg scenarioet der du har råd til absolutt alt. Hvor høy er da verdien i disse tingene? Absolutt mye lavere enn hvis du hadde vært 'vanlig' (dvs. ikke overflod av penger). Endret 5. juni 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kom ikke inn på engler & demoner Ganske sikker på at det var på grunn av at jeg var med en liten fyr, men.... Lenke til kommentar
Bango Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Nå spørs det da om man det er tingene som gjør man lykkelig, selv er det mennesker og steder som gjør meg lykkelig. Om jeg hadde nok penger til å reise verden rundt og møte folk hadde det gjort meg veldig lykkelig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kanskje man verdsetter andre ting en materielle goder høyere om man har «mer enn nok» penger? Min logikk tilsier meg det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Om jeg hadde fått en pakke glidemiddel og en fleshlight nå hadde jeg vært glad... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Hei folkens De prater så.. skummelt, fint at du kom Haha... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Om jeg hadde fått en pakke glidemiddel og en fleshlight nå hadde jeg vært glad... Fleshlight er oppskrytt. Ødelagt etter 4-5 gangers bruk Edit: skrivelif Endret 5. juni 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Nopros: Snakker du av personlig erfaring ? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Fleshlight er oppskrytt. Ødelagt etter 4-5 gangers bruk Er dette en påstand du kan beskytte av personlig erfaring? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Er dette en påstand du kan beskytte av personlig erfaring? Nei, men av en annen forumbrukers påstand Husker ikke for øyeblikket hvem det var, kan godt hende det var et annet forum. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Kanskje han misbrukte den. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Terminator salvation var faktisk ikke så ille likevel. Tror de som annmeldte den hadde for store forhåpninger... Jeg synes det bør være lov å forvente i hvert fall bittelitt, du vet, kvalitet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Fleshlight må prøves en gang. Det bare er så dyrt at jeg gidder ikke med mindre jeg får det i gave av noen som tror jeg blir flau eller noe. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Idag har jeg lært noe på Facebook; hvis man har et profilbilde med svartgenser og pilotbriller så er man emo. Skjer med retards på Facebook? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Idag har jeg lært noe på Facebook; hvis man har et profilbilde med svartgenser og pilotbriller så er man emo. Skjer med retards på Facebook? Pilotbriller er da absolutt ikke emo? Edit: Ny avatar Edit: Dobbelpost Endret 5. juni 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg